Spørgsmål

Fejl på app efter opdatering på LG tv.


Omdømme 1
Badge

Hej,

Jeg har desværre opdateret yousee app’en, og kan efter kort brug konstatere at den slet ikke virker optimalt. Jeg har et LG tv fra 2021 (OLED65C16LA) Opstart af program er så langsom, at man får lyst til at slukke igen. Hele appen er langsom, og det er svært at vælge et tv program, da den ofte fryser og det tager lang tid at finde over på kanalen. Ofte rammer man forkert fordi man tror at “klik” på fjernbetjeningen ikke er registreret. Derudover fryser den billedet, hvor appen viser en masse pixels som er frosset, når man skal vælge nyt program. Den stopper også visning midt i et tv program,  som er frusterende. I den nye app skal jeg også trykke ok for at se live tv, hvor førhen gik den selv igang. Alt i alt fungerer den nye opdatering slet ikke!! Hvornår får I rettet fejlene eller skifter tilbage til den gamle version. 


30 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der skrives ellers i denne artikel at problemet skulle være løst. https://www.recordere.dk/2024/03/yousee-tv-app-problemer-skulle-vaere-loest-nu/

Omdømme 1
Badge

Hej igen,


Jeg har nu afprøvet appen, og kan konstatere at de problemer som jeg tidligere beskrev stadig er gældende.

 
- Appen er stadig utrolig langsom. 
- Når jeg er i tv oversigten, for at vælge et liveprogram, så fryser den for hver gang jeg trykker til siden for at finde et nyt program. hele skærmen viser en masse pixels. Det samme er gældende hvis børnene har set Gurli Gris, og de vil se et nyt afsnit. Når jeg så trykker ned i udsendelser for at finde et nyt afsnit, så fryser skærmen igen, og det er derfor svært at finde et nyt afsnit.

 - Tvguiden kører stadig sit eget liv.
- Jeg skal stadig trykke to gange på remoten før appen reagerer.

- Noget andet som er rigtigt irriterende, og som er kommet efter jeg opdateret tvet første gang, er at mit tv går på pauseskærm midt i en live udsendelse. Skærmen bliver sort imens jeg kan hører tvprogrammet kører. Jeg har indtil nu oplevet det på tv3, 3+. Det skete aldrig med den gamle app.


Igen vil jeg pointerer, at mit tv er fra 2021, så forstår ikke, at appen har så mange fejl. 
 

Tvet går også på pauseskærm på kanal See. Så det er åbenbart på mange kanaler!

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Hjorthefar 

Fik du set Kaspers privatbesked? 

Omdømme 1
Badge

Hej @Hjorthefar 

Fik du set Kaspers privatbesked? 

Ja,

Jeg har sendt en e-mail med mine oplysninger.

Du bruger App, det ydes der ikke noget for, det gælder kun når det er Coax TV forbindelsen.

 

Sludder…… jeg har købt og betalt for et produkt der nu på 14 dag ikke virker. 
Jeg er ikke helt sikker på hvem radiomanden er eller hvad han laver i det her Forum, men du skal ha rettet dine antenner ud. 
 

any way YouSee det blev et tak for denne gang og kan jeg undgå jer igen med tv så gør jeg det. 
Hvis jeg kørte min virksomhed med så ringe kundeservice så havde jeg været uden job, eller arbejdet hos jer. 🤬🤬🤬

Besvar