Spørgsmål

Fejl på app efter opdatering på LG tv.


Omdømme 1
Badge

Hej,

Jeg har desværre opdateret yousee app’en, og kan efter kort brug konstatere at den slet ikke virker optimalt. Jeg har et LG tv fra 2021 (OLED65C16LA) Opstart af program er så langsom, at man får lyst til at slukke igen. Hele appen er langsom, og det er svært at vælge et tv program, da den ofte fryser og det tager lang tid at finde over på kanalen. Ofte rammer man forkert fordi man tror at “klik” på fjernbetjeningen ikke er registreret. Derudover fryser den billedet, hvor appen viser en masse pixels som er frosset, når man skal vælge nyt program. Den stopper også visning midt i et tv program,  som er frusterende. I den nye app skal jeg også trykke ok for at se live tv, hvor førhen gik den selv igang. Alt i alt fungerer den nye opdatering slet ikke!! Hvornår får I rettet fejlene eller skifter tilbage til den gamle version. 


30 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der er skrevet i anden tråd af mange om emnet

Louise Administrator

 

Hej alle 

Jeg havde overset at det var dig der havde lavet tråden - der var mange tråde omkring fejlen i går, så det gik måske lidt stærkt. Jeg er ikke på stoffer nej, men jeg trods alt bare et menneske - det beklager jeg naturligvis. 

Vi har bestemt fokus på at flere oplever problemet. Som jeg også skriver i mit svar, så ved vi at flere har problemet. Den interne melding i går var dog, at for at kunne indsamle information på de kunder der har fejlen - og for bedst muligt at kunne finde en sammenhæng i fejlen og dermed også en løsning - så skulle kunderne fejlmeldes individuelt. Derfor er det naturligvis den melding vi giver herinde også. 

I dag har vi så fået besked om, at vi nu gerne må nøjes med at indsamle modelnumre - så slipper vi for at belemre alt for meget ifbm. fejlretning. 

Du er derfor meget velkommen til at oplyse det fulde modelnummer på dit TV her, og så går vi videre med det. 

Omdømme 1
Badge

Tv:

OLED65C16LA

Serienummer:

206MAZV8SA65

Omdømme 7
Badge +9

Kan  det passe at det er en 2021 model.?

Badge

Jeg oplever samme problemer med den nye app, dog bare på et Samsung tv…….møg app!

Omdømme 1
Badge

Ja mit tv er fra 2021

Omdømme 1
Badge

Kan  det passe at det er en 2021 model.?

Ja

Omdømme 7
Badge +9

Jeg oplever samme problemer med den nye app, dog bare på et Samsung tv…….møg app!

Model nummer, årgang.?

Vi har samme problemer som alle andre med lg.. vores model er: webOS TV sm9010pla

Badge

Appen fejler på begge fjernsyn

Badge

Jeg oplever samme problemer med den nye app, dog bare på et Samsung tv…….møg app!

Model nummer, årgang.?

Appen fejler på begge tv

Hej,

Jeg har desværre opdateret yousee app’en, og kan efter kort brug konstatere at den slet ikke virker optimalt. Jeg har et LG tv fra 2021 (OLED65C16LA) Opstart af program er så langsom, at man får lyst til at slukke igen. Hele appen er langsom, og det er svært at vælge et tv program, da den ofte fryser og det tager lang tid at finde over på kanalen. Ofte rammer man forkert fordi man tror at “klik” på fjernbetjeningen ikke er registreret. Derudover fryser den billedet, hvor appen viser en masse pixels som er frosset, når man skal vælge nyt program. Den stopper også visning midt i et tv program,  som er frusterende. I den nye app skal jeg også trykke ok for at se live tv, hvor førhen gik den selv igang. Alt i alt fungerer den nye opdatering slet ikke!! Hvornår får I rettet fejlene eller skifter tilbage til den gamle version. 

Det samme hos os og alle øvrige apps fungerer uden problemer.

Melder mig desværre ind i klubben også. 
skulle se man city hertil aften og YouSee siger der er opdatering til app så jeg opdatere og har nu siddet forgæves og gloet på en grøn cirkel snurre rundt i mit forsøg på at komme ind på tv guiden. 
 

Det er ikke ret fedt med en opdatering der ødelægger et produkt der ellers virker, burde der ikke stå at det var en ned-datering så man kunne fravælge det 🤷

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Vi arbejder på et fix der løser problemet, og det har naturligvis højeste prioritet - vi vil blot gerne sikre os, at det reelt løser problemet inden det sendes ud. 

Jer der har oplyst modelnumre, der har jeg meldt dem videre. 

Jeg beklager fejlen mange gange. 

Hej alle 

Vi arbejder på et fix der løser problemet, og det har naturligvis højeste prioritet - vi vil blot gerne sikre os, at det reelt løser problemet inden det sendes ud. 

Jer der har oplyst modelnumre, der har jeg meldt dem videre. 

Jeg beklager fejlen mange gange. 

Kommer der en modregning på manglende TV dage?? Jeg skulle se Fodbold i går og ligeledes i dag….. Har Yousee af en eneste grund, at kunne se premiere league og der er så røget kampe i går og kampe i dag, jeg antager ikke at problemet er fikset til weekenden, eller. weekenden efter….. Tænker der kommer til at gå en rum tid før i får nulstillet jeres opdatering så man igen kan bruge sit tv abonnement.

Sjovt nok så kan jeg godt få lov til at Leje film…..

Omdømme 7
Badge +9

Der ydes ikke nogen kompensation i sådan et tilfælde, det gøres kun hvis man er uden forbindelse i sammenhængende 48 timer.

God Morgen

Jeg oplever det samme på 3 forskellige . 2 samsung og et LG
Det ene samsung blev opdateret i efteråret med den nye APP og det har været skidt lige siden.
De sidste 2 er lige blevet opdateret.

Der er 3 forskellige ting der er galt. 
1 - TVet hakker når man ser programmer. 
Det forkom også på det samsung der blev opdateret først , men det er forsvundet med tiden. 
Sikkert fordi I har opdatet noget.

2.
Den ny APP er håbløs.
Programvælger knappen virker ikke mere.
Nå man ser et program og gerne vil vælge et andet program , og prøver at bruge nedaf pilen(knappen) så kommer de tv-kanaler man har i en helt vilkårlig rækkefølge og ikke den rækkefølge man selv har sat dem i. Det gjorde de i den gamle APP.
Dvs. man faktisk skal tilbage til TV oversigt hver gang man gerne vil skifte, også fordi man ikke kan se hvad næste program er, det kan man kun i TV OVersigten

 

3
TV-oversigten- Nå man scroller ned af så hopper og danser den makør ( den tv kanal man står på ) i tiden.
Dvs. Jeg kan starte kl 18 på DR og går så 10-15 programmer ned af , så lander je gmåske kl 1630-- Det er sgu da ikek smart.. OG hvis jeg så vil hurtigt op igen til nr. 1 , så springer den helt op over kananlerne. 
Til dag valg --- Heller ikke optimalt. 

 

Har desværre ikke store forhåbninger , da det er længe siden denne APP blev opdateret på det ene TV og der er intet sket.. Tænker ikek I har den store QC og QA adf. til at tjekke sådan noget inden i sender dette skrammel ud.

 

Samsung der ikke virker.   QE50Q60AAUXXX

 

\Den morgen glade :)

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Der kommer en rettelse ud til LG appen i løbet af dagen i dag. 

I den rettelse har vi lavet nogle optimeringer til appen, men vi kan ikke garantere at det løser problemet for alle og på alle modeller. 

Vi monitorerer fortsat og arbejder på at gøre appen bedre og bedre over tid og vi overvåger performance og feedback til løbende optimering af den.

@Rosenstien; De ting du nævner med at den hopper rundt i det i både TV-guiden og når man skifter kanal, det er vi bekendt med og det er fejlmeldt - så der arbejdes på en løsning. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej igen 

I forlængelse af min tidligere kommentar, så må I meget gerne give en tilbagemelding på, om rettelsen har forbedret afspilningen hos jer - så hold gerne øje over de næste par dage, og vend tilbage her med en melding. Det vil være en stor hjælp. 

Omdømme 1
Badge

Hej alle 

Der kommer en rettelse ud til LG appen i løbet af dagen i dag. 

I den rettelse har vi lavet nogle optimeringer til appen, men vi kan ikke garantere at det løser problemet for alle og på alle modeller. 

Vi monitorerer fortsat og arbejder på at gøre appen bedre og bedre over tid og vi overvåger performance og feedback til løbende optimering af den.

@Rosenstien; De ting du nævner med at den hopper rundt i det i både TV-guiden og når man skifter kanal, det er vi bekendt med og det er fejlmeldt - så der arbejdes på en løsning. 


Hej, 

Skal appen opdateres eller sker rettelserne automatisk, når man bruger den eksisterende app?

Det ser ud til at opdateringen har virker på vores LG tv. Dejligt. TV-guiden er dog stadig dårlig..

Omdømme 6
Badge +8

He @Hjorthefar 

Appen skulle gerne opdatere automatisk - men der kan gå lidt tid før den er ude på alle modeller. Senest i morgen skulle alle have den. 

Der ydes ikke nogen kompensation i sådan et tilfælde, det gøres kun hvis man er uden forbindelse i sammenhængende 48 timer.

Har ikke kunne bruge YouSee siden tirsdag….. det må siges at være mere end 48 timer. Nu sidder jeg så her og har lånt et login til en betting side for at kunne se man u mod man city…… men pyt pyt det er jo KUN 499/mdr jeg betaler for KUN at skulle kunne se fodbold!! Tror jeg finder en anden permanent løsning og jeg blir da hængende for at se hvor længe de er om at snøvle sig færdig med at få fikset det her problem. Tænker at kan man være så bagud at lancere en Update der i den grad river så mange brugere på gulvet, så sidder de stadig og fumler og har ingen ide pt om hvordan de løser problemet. 

Omdømme 7
Badge +9

Du bruger App, det ydes der ikke noget for, det gælder kun når det er Coax TV forbindelsen.

 

Omdømme 1
Badge

Hej igen,


Jeg har nu afprøvet appen, og kan konstatere at de problemer som jeg tidligere beskrev stadig er gældende.

 
- Appen er stadig utrolig langsom. 
- Når jeg er i tv oversigten, for at vælge et liveprogram, så fryser den for hver gang jeg trykker til siden for at finde et nyt program. hele skærmen viser en masse pixels. Det samme er gældende hvis børnene har set Gurli Gris, og de vil se et nyt afsnit. Når jeg så trykker ned i udsendelser for at finde et nyt afsnit, så fryser skærmen igen, og det er derfor svært at finde et nyt afsnit.

 - Tvguiden kører stadig sit eget liv.
- Jeg skal stadig trykke to gange på remoten før appen reagerer.

- Noget andet som er rigtigt irriterende, og som er kommet efter jeg opdateret tvet første gang, er at mit tv går på pauseskærm midt i en live udsendelse. Skærmen bliver sort imens jeg kan hører tvprogrammet kører. Jeg har indtil nu oplevet det på tv3, 3+. Det skete aldrig med den gamle app.


Igen vil jeg pointerer, at mit tv er fra 2021, så forstår ikke, at appen har så mange fejl. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Hjorthefar 

Jeg vil meget gerne oprette en sag på dette, så jeg har sendt dig en privatbesked. 

Jeg beklager generne mange gange.

Besvar