Jeg får flere gange om dagen, i snart 3 uger, besked om at der er noget snavs på, og så genstarter jeg min PC - og får måske en time senere samme besked. Jeg har genstartet hver gang. Hvad ??
Bedste svar af Kasper
Se originalJeg får flere gange om dagen, i snart 3 uger, besked om at der er noget snavs på, og så genstarter jeg min PC - og får måske en time senere samme besked. Jeg har genstartet hver gang. Hvad ??
Bedste svar af Kasper
Se originalSom skrevet fungerer ikke længere med enheden.
F-Secure understøtter ikke ChromeOS mere.
Så må You See komme med noget der understøttes, Chrome OS er da ikke et usædvanligt benyttet OS.
Hej
Som nævnt på Facebook, poster jeg også svaret her.
Problemet med, at Sikkerhedspakken ikke kan installeres via Google Play er et kendt - og faktisk gammelt - problem. Det er ikke løst endnu.
Du har dog mulighed for at installere Sikkerhedspakken på din Chromebook via Mit YouSee. Du skal gå ind under Bredbånd --> Sikkerhedspakke --> Administrer dine enheder her. Når du trykker der, får du en side frem hvor du kan se på hvilke enheder din Sikkerhedspakke er installeret. Her kan du trykke på Chromebook og vælge "fjern licens". Så kan du efterfølgende installere den igen, via samme side.
Du skal afinstallere den først - på det billede du har sendt, ligner det at den allerede er installeret.
Og er vi enige om, at du gør det ved at følge linket på Mit YouSee?
Den er afinstalleret, og forsøgt hentet igen ganske i følge de givne oplysninger. har virket upåklageligt indtil for få dage siden, Chromebook er fuld opdateret, får opdatering mindst en gang om måneden.
Peter A4 har nok helt ret i årsagen til at det ikke længere virker, det sammenholdt med dette link.
Jeg vil gerne prøve at grave dybere, men dem der sidder med det på daglig basis siger at det bør virke - men jeg sender dem lige det link der også.
Fint, afventer, for er uden beskyttelse, KAON Router er ikke opdateret med beskyttelse.
Nå, nu har jeg drøftet sagen med dem endnu engang og sendt dem linket også. De siger, at når F Secure selv skriver det på deres side, så må det være sådan det er. De har ikke været klar over, at det ikke skulle kunne virke, da det altid bare har virket. Det er naturligvis vores fejl, at vi ikke er godt nok informeret dér, men det er desværre nok risikoen når man bruger et tredjepartsprogram.
Det er korrekt at Kaon ikke har den indbyggede beskyttelse, og det får den heller ikke.
Så må der findes ud af hvad der så skal ske. Ærgerligt for pakken har gjort hvad den skulle.
Hej igen, det er par dage siden jeg har været på nettet - i ferien talte jeg med en EDB-dame som sagde at jeg skulle slette alt om sikkerhedspakken og derefter geninstallere den fra MitYouSee.
Det har jeg gjort nu og den har kørt en test uden kommentarer - så skulle det problem være løst.
Jeg vil så holde pause med denne tråd og takke for alle gode råd. (Hvis der går ged i det igen, så prøver jeg med en ny forespørgsel.)
Efter at ha’ geninstalleret Sikkerhedspakken, får jeg ikke mere mærkelige pop-upper.
Jeg hopper ud af tråden og takker for hjælp.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.