Spørgsmål

Systemet påstår mit abonnement og login ikke findes


Omdømme 2
Badge

Jeg skulle bare logge ind på Mit Yousee som jeg plejer, men det kan jeg ikke længere, og systemet påstår at hverken mit login eller abonnement findes. Jeg prøver så at genfinde det, også med MitID, men systemet påstår stadig at hverken login eller abonemment findes.

Hvad er der sket med mit abonnement og login??

Jeg prøver at ringe til 70704040, som jeg får besked på at gøre, men chatrobotten kan ikke hjælpe og lægger på. Chatten er ikke åben. Eller, det er den men kun til tekniske spørgsmål, og de besvarer ikke mit sprøgsmål.

Det er kritisk det her! Hvorfor kan jeg pludselig ikke logge på Mit Yousee?

 


4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Kundeservice er lukket for i dag, men teknisk support kan hjælpe. 70 70 34 48

Omdømme 2
Badge

Så virker det igen. Der er simpelthen problemer med MidID pt, og med at logge på med MitID, så teknisk support hjalp med at få mig logget på vha. brugernavn og password i stedet, og nu virker det.

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er også sådan jeg logger på, hvis det skulle ske at man logges ud, bruger aldrig Mit ID til det.

Omdømme 7
Badge +9

Så virker det igen. Der er simpelthen problemer med MidID pt, og med at logge på med MitID, så teknisk support hjalp med at få mig logget på vha. brugernavn og password i stedet, og nu virker det.

 

 

Syntes det er ofte der er problemer med MitID. Når det driller plejer jeg at gå på eboks.dk. De er rimelig hurtige til at opdatere hovedsiden, hvis der er MitID problemer. 

Besvar