Svar

Misbrug af min konto hos YouSee


Badge

Op til fler gang har jeg gjort opmærksom på at jeg har ingen andre abonnementer haft ej heller bestilt andre abonnementer end internet og “fuldpakke”. Nogen hos jer påstå det modsat i så fald må det være

fejltagelse af deres personale.Dernæst  forlanger man betaling for forgæves servicebesøg  som heller

ikke rigtig,  Der har aldrig været fejl i min lejlighed derimod i kælder i såkaldt krydsfelt. Resultat blev beklageligvis, tyveri fra min konto. Det ville være på plads at korrigere med tilhørende undskyldning som endnu venter på sig.  Her kan jeres personale Carl,Andreas, Malou,Mark,Matias,Heller  ville/kan eller istand til at være behjælpelig. Mvh

 

 

icon

Bedste svar af Kasper 17 October 2023, 08:45

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Har du f.eks været uforsigtig med dit kundenummer som du er nu, det må aldrig være tilgængelig for andre, så det må fjernes. Det er tydeligt anført at der ikke må skrives personhenførbare oplysninger.

Der må ske en henvendelse til You See angående dit spørgsmål der kan ikke gøres noget ved det her på forummet da der kræves oplysninger som ikke må skrives her. Da sådanne henvendelser skal behandles fortroligt.

Badge

Det ville være smart hvis du sende videre til kompetent  beslutnings  kolleger hvis der findees hos YouSee Kære Radiomanden

Omdømme 7
Badge +9

Dette forum er både for os brugere og You See, der skal ske henvendelse til dem,  70 70 35 79 det kan dog ikke gøres længere i dag,

Der er god mulighed for at denne tråd ses af en fra YS i morgen.

Badge

Tak “radiomanden, det ville være godt hvis jeg kan tale med dem men det kan jeg ikke for jeg er kraftig hørehæmmet.. Min mulighed  er faktisk kun at skrive og håber på snarlig løsning. Mvh.

Omdømme 7
Badge +9

Der kan som skrevet ikke skrives i detaljer (Sagsbehandling) her grundet GDPR, så muligheden er på Mail kundeservice@yousee.dk eller via en PM til den YS medarbejder der svarer her.

Der er lange svartider på mail. Derfor foreslås der telefonisk henvendelse.

Badge

Kundeservice  desvære værdiløs kan ikke eller ville ikke tage stilling til . jeg har forsøgt siden September. Det er ikke mening at man skal forsøge Pontius til Pilatus uden resultat. Mvh

Omdømme 7
Badge +9

Så må der afventes svar fra YS her på forummet. Der er gjort opmærksomhed på tråden vedrørende dit brug af kundenummer som brugernavn.

Badge

Tak “radiomanden” håber det bedste for tyveri er alvorlig sag for mig at se.

Omdømme 7
Badge +9

Det er svært at sige hvad der er sket og hvordan, men en årsag kunne være at nogen på en måde har fået fat på dit kundenummer, da det er en vigtig ting at oplyse til YS for at kunne identificere kunden. Derfor er det vigtigt at det samt andre personlige oplysninger i forbindelse dermed ikke sker til andre.

Badge

Det er ikke andre besidder  min konto ud over dig så  fejl liger hos YouSee som jeg har haft glæde af en menneske alder indtil jeg opsagt sammenarbejde  pgr. manglede service.

Omdømme 7
Badge +9

Alle her på forummet kan se det, det er offentligt tilgængeligt, dog er det kun kunder der kan skrive på forummet.

Så hvordan det har fundet sted det er ????????

Badge

Faktisk min indslag er fra i dag tyveri er fra ældre dato.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @NyForumBruger146 

Velkommen her på forum.

Jeg har sendt dig en privatbesked, så vi kan få set nærmere på de problemer du oplever.

Badge

Tak, Kasper jeg har sendt info til Dig

Redigeret opslag af Kasper: Fjernet mailadresse

Besvar