Jeg har et mobilt bredbånd abonnement, som jeg kun skal bruge i sommerhalvåret (campingvogn). Er rigtig glad for den gode dækning og en fin hastighed. MEN jeg bruger det ikke i vinterhalvåret og vil gerne opsige det og blot bestille et nyt til foråret (udstyret er mit eget).
Det er så ikke en nem operation hos YouSee - jeg har ringet til kundeservice, men skal igennem en masse forklaringer og tilbud om ar sætte i bero (til 29 kr. om måneden) - hvorfor???
Kan I ikke bare lave en “opsig abonnement” knap på Mit YouSee?
Tror det er lykkes mig “at få lov” til at opsige, men har faktisk ikke fået en bekræftelse!?
Hvis det her show fortsætter og jeg kommer til at betale for yderligere en ubrugt måned, vil jeg kraftigt overveje en anden udbyder næste camping-sæson.
Ellers godt tilfreds med både bredbånd og TV-pakke - vh. Jørn-Henrik
Bedste svar af Louise
Se original