Svar

Hvordan undgår man rykkergebyr, når man ikke kan se sin regning og ikke har modtaget den i e-Boks


Badge +1

Nu har youSee i ca. en uge vist meddelelsen “Problemer med at se sine regninger og ændre betalingsmetode” på rød baggrund, når man logger ind! 

Når man klikker på linket til ‘Regninger & betaling’ ’i menuen, så sker der ikke noget!

Og jeg har heller ikke modtaget min regning i e-Boks, omkring d. 10-11. i måneden, som jeg plejer og for mange år siden anførte, - da youSee / TDC spurgte om foretrukken metode for modtagelse af regninger.

Hvordan sikrer man sig mod, at youSee skriver ‘Rykkegebyr’ på, hvis man ikke har modtaget sin regning med den nødvendige Betalingsinformation (kodelinien: +71< 0XXXXXXXXX00372+84620173<)  inden betalingsfristen?

Og hvor på youSee eller i forummet kan man finde yderligere information om, hvordan man skal forholde sig!

icon

Bedste svar af Radiomanden 19 October 2023, 20:46

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der skal kontaktes Regningsservice så der kan komme styr på det. 70 70 34 74 på en Fredag er det frem til 15:00

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Finn-K-R 

Jeg beklager, at der er fejl på regningsafsnittet inde på Mit YouSee - der arbejdes på en løsning. 

Du kan altid foretage en indbetaling på vores side her: https://yousee.dk/indbetaling

Regninger kommer ikke længere til e-boks, men kan ved normale omstændigheder findes på Mit YouSee. 
 

Omdømme 7
Badge +9

De kan også fås på Mail.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Radiomanden 

Ja, det er rigtigt nok😊 Tak.

Omdømme 7
Badge +9

Hej 

Så er det igen muligt at se regninger på Mit YouSee😊

Besvar