Svar

e-boks


Badge

Hvad er årsagen til at YouSee ikke vil sende regninger på e-boks mere?

icon

Bedste svar af Louise 8 May 2023, 13:55

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvad er der dog i vejen med at der ligger på Mit You See og kommer på Mail.? Det er da ganske udemærket.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Bille123 

Det skulle stadig være muligt - har du ikke tilmeldt dig inde på e-boks? Prøv at se om der er sket noget dér. 

Det er rigtigt nok, at regninger også kan hentes på Mit YouSee.

YouSee skriver dette på websiden yousee.dk:

Fra den 31. maj 2023 vil du ikke længere kunne vælge at modtage dine regninger fra os i e-Boks.
Får du dine regninger i e-Boks i dag, så sender vi dig en mail eller et brev i august om, hvordan du vil modtage dine regninger fremover.

Årsagen oplyses ikke.

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Det er korrekt, at det ophører. 

Hvis man allerede er tilmeldt regninger i e-boks, så fortsætter det frem til 1. oktober i år - men man vil rigtigt nok ikke kunne tilmelde sig efter d. 31. maj. 

Det er korrekt, at der ikke er officiel årsag - men vi ønsker at samle så meget som muligt på Mit YouSee, og det er formentlig årsagen bag. 

Badge

Hej alle 

Det er korrekt, at det ophører. 

Hvis man allerede er tilmeldt regninger i e-boks, så fortsætter det frem til 1. oktober i år - men man vil rigtigt nok ikke kunne tilmelde sig efter d. 31. maj. 

Det er korrekt, at der ikke er officiel årsag - men vi ønsker at samle så meget som muligt på Mit YouSee, og det er formentlig årsagen bag. 
 


 

 

okay, tak for svaret.

 

 

Det er ikke gratis for Yousee at sende post via e-boks...

Besvar