Svar

Betaling af Bredbånd

  • 17 October 2023
  • 1 kommentar
  • 92 visninger

Badge

Hej mit navn er Aleksander Christensen og jeg er kommet i tanke om at jeg har glemt at aflevere et bredbånd og jeg husker på at jeg talte med jer på mobilen at jeg kunne aflevere bredbundet i butikken hvilket var det jeg ville gøre. Efter nogle dage fik jeg en opsigelse, order nummeret er 2601288816, måske kan det hjælpe? og vil lige sige det her var omkring den 4 april så det er en del tid siden. Og for hvad jeg kan forstå på den opsigelse er at jeg skal aflevere den inden for 14 dage hvilket er nogle måneder siden, det må jeg meget undskylde jeg skriver først tilbag til jer nu om det, fik rimelig travlt da jeg tog til Japan. jeg har prøvet at logge ind på min mail på Yousee men jeg kan ikke se nogle beskeder eller regninger derinde, og har ikke fået videre information om at jeg skal betale den, Så prøvede jeg at logge ind med MitID hvilket jeg ikke kunne og fik at hvide jeg skulle kontakte på en anden metode. Og jeg har ikke mulighed for at ringe til jer på mobilen fordi mine udbydere ikke kan tilbyde nogen form for service uden for EU, selv der kan jeg ikke se om jeg har fået at hvide jeg skal betale en regning. Heller ikke på Eboks har jeg fået en regning.

Jeg undskylder mange gange at jeg har glemt den, den ligger hos en familie medlem og i den kasse jeg fik bredbundet i, så der er ikke noget galt med den for at sige hvis jeg kan få lov til at returnere den. Hvis det ikke er acceptabelt så vil kan jeg godt betale regningen for den, den koster 1.149,00kr på jeres bekræftelse fra yousee, som er det ordrenummer jeg sendte her i beskeden. Ellers er jeg meget kooperativ til at finde en løsning og undskylder mange gange for at glemme den. Man glemmer mange ting når man flytter til udlandet.

Hilsen Aleksander Christensen

icon

Bedste svar af Kasper 17 October 2023, 12:54

Se original

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +9

Hej Aleksander 

Velkommen på YouSee Forum😊

Routeren kan indleveres i nærmeste YouSee Butik og det anbefales at medbringe tilhørende kontonummer fra regningen. Så kan der oprettes en indleveringssag og efterfølgende kan du kontakte vores kundeservice nærmere for at få drøftet annullering af regningen/erstatningskravet.

Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt du har modtaget en regning for routeren endnu?

Besvar