Spørgsmål

Yousee Mit internet har ikke kontakt til wifi


Badge

Jeg vil gerne navn på mit netværk samt ændre adgangskoden. 
Yousee siger at jeg skal bruge app’en Yousee Mit Internet, men den kan ikke få forbindelse til wifi. Yousee har umiddelbart ingen løsning på det. Er der nogen, der kan hjælpe?

 


23 Kommentarer

Badge

Jeg vil gerne ÆNDRE navn m.m.🤭

Omdømme 7
Badge +9

Hej, jeg tror der er en bug i den app? Du er jo Logget Ind, og på en eller anden vis skal Navn og koder indtastes… inden.

Omdømme 7
Badge +9

Men mit gæt er det kan først gøres når du med en PC har været logget ind på din Router og oprettet et navn og adgangs kode, men vi må nok vente til her dukker nogen modem eksperter op. 🙂

Omdømme 7
Badge +9

Der kan jo logges ind på Router/Modem og foretages de ønskede ændringer. 

Omdømme 7
Badge +9

Kan det passe i fra Yousee support ikke ved hvorfor man får denne fejl?

Omdømme 7
Badge +9

Hej @mn1430 

Hmm, kan du se andre ting i Mit internet appen, som virker helt fint? Hvis ja, så skal det fejlmeldes, hvis nej, så skal du gøre det via Mit YouSee (-appen), for så har du ikke den der Mit internet firmware endnu. 

Badge

Jeg kan intet se i Mit internet. Hvis jeg går i Mit Yousee, kan je se dette: 

Hvad mener du jeg skal gøre i Mit Yousee?

 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg får samme fejl, på samme tid der skrives man er Logget ind, ellers tror jeg andet virker. Det samme både med iPad og iPhone.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg kan intet se i Mit internet. Hvis jeg går i Mit Yousee, kan je se dette: 

Hvad mener du jeg skal gøre i Mit Yousee?

 

Hej @mn1430 

Tak for billedet.

Det fremgår, at du rent faktisk har produktet Mit Internet, så det bør  virke i appen “Mit internet”.
Da det ikke gør det, så vil jeg gerne gå videre med sagen og sørge for fejlmelding. Så jeg sender dig lige en privatbesked her på forummet😊

Omdømme 7
Badge +9

Jeg får samme fejl, på samme tid der skrives man er Logget ind, ellers tror jeg andet virker. Det samme både med iPad og iPhone.

Hej @Jorn-Hansen 

Jeg sender også dig en privatbesked, hvis du ønsker, at vi får det fejlmeldt😊

Badge

Tak. Er dette Forum Yousees eller hven er der? Jeg har fejlmeldt det hos Yousee; sagsnummer: 467999445, men jeg har intet hørt fra dem endnu. 

Omdømme 7
Badge +9

Dette forum er jo naturligvis oprettet af You See, det startede som et bruger til bruger, hvor YS var med ind i mellem, men efter at Fællesskabssiden på FB blev lukket, så var det naturligt at YS er meget mere med her, på lige fod med os brugere, det er trods alt ikke alt brugere kan svare på, da der kommer spørgsmål om ting som kun YS kan svare på inden for hvad de må hjælpe direkte med her, da der er ting der ikke må være offentligt.

Omdømme 7
Badge +9

Feks @Kasper som kan ses er fra Yousee support efter hans navn.

Men Kasper, jeg bruger ingen af de apps normalt, men kun det jeg i begge får fejl man ikke er på YS net selvom man er logget ind med YS net, men jeg kan også mangle en firmware selvom jeg lige har hentet YS mit internet.

Men ligemeget med mig, jeg kan vende tilbage får jeg brug for at ændre noget…

Jens H

Jeg får samme fejl fra mit internet appe

Feks @Kasper som kan ses er fra Yousee support efter hans navn.

Men Kasper, jeg bruger ingen af de apps normalt, men kun det jeg i begge får fejl man ikke er på YS net selvom man er logget ind med YS net, men jeg kan også mangle en firmware selvom jeg lige har hentet YS mit internet.

Men ligemeget med mig, jeg kan vende tilbage får jeg brug for at ændre noget…

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @bh1406 

Så skal vi have oprettet en fejlmelding på det. Så jeg sender dig en privatbesked😊

Jeg får også en fejlmeddelelse (Fejl - intet wifi fundet) - både på mobil og iPad - når jeg forsøger at tilgå ‘netværksnavn og adgangskode’ i “mit internet”-appen. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @ABMadsen 

Det lyder ikke godt.

Jeg sender dig en privatbesked, så vi kan få det undersøgt og fejlmeldt. 

Badge +1

Samme problem her 🤷‍♂️ 

lige pludselig virkede vores, hvorfor vides ikke 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Maolki 

Det skal vi have undersøgt nærmere og evt.fejlmeldt, så jeg sender også dig en privatbesked her på forum😊

Jeg har lige hentet Yousee Mit Internet app og får sammen fejl. Dit internet er offline men er på internettet.

Omdømme 7
Badge +9

Der kan så indtil det kommer på plads foretages ændringer enten på mit You See, eller ved at logge på Router/Modem.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @ljbanen 

Jeg har sendt dig en privatbesked, så vi kan få det fejlmeldt. 

Jeg har to bud på hvad problemet kan være:
 

  1. For nogle routere kan routeren sende status hjem til YouSee om at WiFi er slukket, selvom det er tændt.
    Løsning: Kig på routeren om der er en knap med WiFi logo - hvis der er, så hold den nede i 5 sek, (jeg mener, at du kan se på lysene om der er sket noget).
     
  2. Hvis du har ændret abonnement på adressen, for eksempel har fået etableret en firmabetalt løsning, så kan din registrerede bruger være fanget på ‘det gamle abonnement’.
    Løsning: Opret et nyt login/Ring til YouSee og få dem til at slette det gamle login.
    (Du burde kunne se at den er gal inde på ‘Mit YouSee’ på deres hjemmeside - at din bruger enten synes tom, eller informationerne er forkerte).

 

Mvh

Besvar