Yousee APP


Badge

Den viser og starter slet ikke de rigtige tv program tidspunkter som jeg har fundet dem til.??? 


10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken TV mærke og årgang?

Hvilken app vesion?
 

Men mange har problemer med de apps…

Badge

Det er på min android mobil 

Der kommer for sene oplysninger om tv program 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg forstår ikke spørgsmålet og kender ikke til android mobiler, kl. 8 kommer her nok andre…

Omdømme 7
Badge +9

Et Screenshot vil nok tydeliggøre det.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @TKR666 

Som Radiomanden også skriver, så tror jeg at et screenshot af fejlen vil være en hjælp her. 

Er det tv-guiden der ikke stemmer overens med hvad der reelt bliver vist eller hvordan? 

Badge

Hej @TKR666 

Som Radiomanden også skriver, så tror jeg at et screenshot af fejlen vil være en hjælp her. 

Er det tv-guiden der ikke stemmer overens med hvad der reelt bliver vist eller hvordan? 

Ja det er rigtigt. det kommer meget senere end bliver startet i yousee play app som jeg har lagt ind som påmindelse. Mvh. Torben

Omdømme 7
Badge +9

Visers tiden korrekt.? Der har tidligere været problemer når der skiftes sommer/vinter tid.

Badge

Visers tiden korrekt.? Der har tidligere været problemer når der skiftes sommer/vinter tid.

Hvis det er problemet med den time, hvordan og hvem ændre så det med timen.

Omdømme 7
Badge +9

Det kan du ikke selv ændre på.

Omdømme 6
Badge +8

Okay - har du prøvet at af- og geninstallere appen? Jeg kan ikke genskabe problemstilling når jeg tester på en Android enhed herfra - der stemmer tv-guiden overens med de rigtige tider. 

Du må stadig gerne poste et screenshot hvis muligt, hvor det ses at tiderne er forkerte. 

Besvar