Spørgsmål

voicemail taler engelsk - vil gerne have dansk


Badge

Min gamle svigerindes iPhone taler engelsk når hun vil aflytte de beskeder, der er indtalt på hendes voicemail. Hun forstår ikke engelsk og vil gerne have, at anvisningerne og hjælpeteksterne bliver sagt på dansk.

Jeg har prøver at ændre i sproget ved at ringe til 70 33 14 01 og taste 3 og 1, men det hjælper ikke.

Er der andre steder man kan indstille sproget?


9 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Prøv 20171717, det andet er til fastnet.

 

Badge

Tak for hurtigt svar.

Glemte at skrive at jeg også har prøvet 20 17 17 17 desværre uden held også.

Så voicemail taler stadig engelsk på min svigerindes telefon.

Omdømme 6
Badge +8

Tak for hurtigt svar.

Glemte at skrive at jeg også har prøvet 20 17 17 17 desværre uden held også.

Så voicemail taler stadig engelsk på min svigerindes telefon.

Hvis du har gjort det rigtigt og afsluttet med # og det stadig ikke virker skal du have fat i youSee på

 70 70 32 73

Badge

Tak for svar. Jeg mener at have gjort alt rigtigt. Jeg prøver 70 70 32 73.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @hannik 

Fik du kontaktet Support? 

Badge

ja, men efter at have lyttet til musik på 70 70 32 73 i ca 10 minutter UDEN at have fået en besked om hvilken plads i køen jeg havde eller hvor lang ventetid jeg kunne forvente lagde jeg på og opgav.

Omdømme 7
Badge +9

Det nummer er ikke til teknisk support, heller ikke til kundeservice eller regninger, teknisk support har dette nummer. 70 70 34 48

Omdømme 6
Badge +8

Det nummer er ikke til teknisk support, heller ikke til kundeservice eller regninger, teknisk support har dette nummer. 70 70 34 48

YouSee skriver at man kan ringe på nævnte tlf. nr ved spørgsmål om voicemail.

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/nyvoicemail
 

Hvis det ikke virker må de slette det..

Omdømme 7
Badge +9

Hvis det ikke er korrekt, så er det ikke første gang der er forkerte oplysninger på deres sider. Ring på det andet nummer.

Besvar