Svar

Udeladt nummer..


Når man har udeladt nummer - vises ikke på 118, Krak, medvidere… Vises nummeret så, når man ringer til nogen - altså på modtagerens telefon?

icon

Bedste svar af cos 19 September 2023, 21:54

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det vises hos modtager, i alt fald hvis modtageren har lagt det i opkaldslisten. Har selv udeladt nummer, og det vises hos dem der har det lagret, d.v.s selve nummeret vises ikke, men det navn det er lagret under.

Det vises hos modtager, i alt fald hvis modtageren har lagt det i opkaldslisten. Har selv udeladt nummer, og det vises hos dem der har det lagret.

Altså, det vises IKKE, når det ikke er i kontaktlisten, kan jeg regne ud… 

Omdømme 7
Badge +9

Det ved jeg faktisk ikke.

Omdømme 1
Badge +1

Når man har udeladt nummer - vises ikke på 118, Krak, medvidere… Vises nummeret så, når man ringer til nogen - altså på modtagerens telefon?

Jo, det vises stadig på modtagerens telefon. Udeladt nummer er udelukkende et spørgsmål om, hvorvidt det vises på krak, de gule sider mm.

Hvis ikke nummeret skal vises hos modtageren skal du have hemmeligt nummer i stedet.

Når man har udeladt nummer - vises ikke på 118, Krak, medvidere… Vises nummeret så, når man ringer til nogen - altså på modtagerens telefon?

Jo, det vises stadig på modtagerens telefon. Udeladt nummer er udelukkende et spørgsmål om, hvorvidt det vises på krak, de gule sider mm.

Hvis ikke nummeret skal vises hos modtageren skal du have hemmeligt nummer i stedet.

Tak for det! Det er nemlig det, at nummeret skal vises på modtagerens mobilos, jeg er ude efter. Grunden er, at jeg vil undgå telefonsælgere. Man kan ikke få mobilnumre på Robinsonlisten, desværre.

Det ved jeg faktisk ikke.

Måske, du har hemmeligt nummer i stedet for?

Omdømme 1
Badge +1

Når man har udeladt nummer - vises ikke på 118, Krak, medvidere… Vises nummeret så, når man ringer til nogen - altså på modtagerens telefon?

Jo, det vises stadig på modtagerens telefon. Udeladt nummer er udelukkende et spørgsmål om, hvorvidt det vises på krak, de gule sider mm.

Hvis ikke nummeret skal vises hos modtageren skal du have hemmeligt nummer i stedet.

Tak for det! Det er nemlig det, at nummeret skal vises på modtagerens mobilos, jeg er ude efter. Grunden er, at jeg vil undgå telefonsælgere. Man kan ikke få mobilnumre på Robinsonlisten, desværre.

Selv tak. Ja, det giver mening. Jeg har udeladt nummer på mine døtres telefoner. Så kan det ikke slås op online, men folk kan stadig se, det er dem, der ringer. Så det er udeladt nummer du skal vælge..

Omdømme 7
Badge +9

Det ved jeg faktisk ikke.

Måske, du har hemmeligt nummer i stedet for?

Har udeladt nummer.

Jeg testede det på arbejdet i dag hos én, som ikke har mobilnummeret indkodet på sin telefon. Der vises nummeret. Så ja - det virker, som det skal.

Besvar