Svar

Simkort?


Omdømme 7
Badge +9

Hej, nu har jeg igen fået tilsendt et Simkort  jeg ikke har bestilt, men,

Nu her 3. gang var det et Simkort, til et telefon nummer jeg ikke har, og ingen info om fra hvornår det skulle virke, men hvad gør jeg med det her sidste kort, jeg IKKE selv har bestilt?

icon

Bedste svar af Louise 8 April 2024, 11:21

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Jeg ville da bare gøre det ubrugeligt og smide det ud.

Omdømme 7
Badge +9

Ja, jeg har 2 telefoner nu med Simkort fra YS, hvor af jeg kun har bedt om den ene, skiftede fra ca. 6 måneder bort fra YS, men der var ikke god dækning her i byen...

Omdømme 7
Badge +9

Hvis det er et du ikke har bestilt og med en helt ukendt nummer, så smid det ud. For en del år tilbage fik jeg også helt ud af det blå et SIM tilsendt fra en helt anden udbyder, det blev bare smidt ud, hørte aldrig mere om det.

Omdømme 6
Badge +8

Det lyder da bestemt også mærkeligt, men hvis det ikke har noget med dit nummer at gøre - og det nummer det drejer sig om ikke pludselig står registreret på dit Mit YouSee - så ville jeg også bare smide det ud.

Inden skal du dog sikre at der ikke er blevet bestilt noget til dig. Med mindre det er blevet leveret til en forkert adresse ved en fejl, så bør der ikke blive sendt et tilfældigt SIM-kort. 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har 2 telefoner, nok ikke brug for et 3. De 3 Simkort er alle leveret om natten af Bladkompaniet, på forsk. dage. Jeg skal til en by med en Yousee butik om ca. 2 uger, jeg venter bare og afleverer kortet til dem. For at jeg ikke lige pludseligt skal betale til 3 telefoner.

 

PS. Jeg tjekkede lige igen, brevet er sendt til min adresse.

Omdømme 6
Badge +8

Jeg tror det er en god idé lige at få tjekket at der ikke er blevet oprettet et tredje nummer i hvert fald. For en god ordens skyld. 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg tager lige derned til YS butikken før, en af dagene..

Omdømme 7
Badge +9

Har den Sydjyske Vesterhavs by du bor i virkelig ikke en You See butik.

Omdømme 7
Badge +9

Har man set mit BIO på feks. Facebook passer det ikke, selv om jeg bor i det Sydjyske… 🙂

Omdømme 7
Badge +9

Ja jeg så det på din FB profil.

Besvar