Spørgsmål

Samsung watch 6 4.G.


Omdømme 1
Badge
  • Udforsker
  • 19 kommentarer

Hej.

Mit ur modtager alt fra mobil når det er tilkoblet via bluetoth!

Men når det er på 4.G modtager det ikke notifikationer og sms,det virkede indtil for 14.dage siden,men kan dog bruges til at ringe og modtage opkald,har intet ændret i opsætning!

Nogen gode råd?

 


7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken telefon (mobil) har du?

 

Jeg har en Watch 6 men virker ikke med min iPhone…

Omdømme 1
Badge

Samsung Galaxy s23 Ultra

Omdømme 7
Badge +9

Jeg kender ikke til det, hvis ikke Radiomanden eller en anden bruger ved noget, må du nok vente til på  mandag, hvor Yousee Supporterne nok kommer tilbage her i Forumet…

Omdømme 7
Badge +9

Er heller ikke super meget inde i det, det er dog underligt at der ikke kan modtages SMS, da det er en telfoniservice, det kræver ikke en Dataforbindelse, så når der kan modtages og foretages opkald, så kan der også modtages SMS.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @mm1 

Det er umiddelbart - og desværre - en kendt problemstilling🤔Det undrer mig dog, at det har virket indtil for 14 dage siden. 

Har du under indstillinger på uret, tjekket om der under noget der hedder forbindelse, er sat til “Altid til”. Så uret prioriterer 4G? 

Omdømme 1
Badge

Hej.

Jo,det har virket perfekt!

Det gør det ikke mere og uret står på " Altid til"(4G)

Kan kun foretage/ modtage opkald når uret ikke er tilkoblet Bluetooth,modtagee ingen notifikationer +sms 😩

Omdømme 6
Badge +8

Hej @mm1 

Som Kasper skriver, så er det en fejl vi er bekendt med - men vi vil alligevel gerne få det fejlmeldt, sådan så du kan få besked når fejlen er rettet. 

Jeg har derfor sendt dig en privatbesked. 

Besvar