Spørgsmål

Mesh og fiber mangler


Badge

Hej,

 

Jeg har ikke modtaget den mesh booster i skulle fremsende?


 

Og en mindre detalje, har ikke fiber i huset, det er stadig ikke lagt ind?

Samt fået monteret det i huset, så ikke nemt da regningen er sat i gang fra 16/10.

 

Kontonummer: xxx xxx 523

 

mvh. Bent

/Redigeret af Forum-teamet: Slettet personlige/følsomme oplysninger

 


12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der må ikke fremstå personlige oplysninger som det tydeligt fremgår, så kontonummer, telefon nummer og adresse skal slettes. Det er for din egen skyld, da der står alt hvad der behøves for at kunne svindle med dit abonnement. De informationer sender man på en PM her på forummet, eller via Messenger på FB.

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Bent-Pedersen1 

Jeg beklager, at fiberordren og tilsendt udstyr ikke er som det skal være. 

Jeg har sendt dig en privatbesked, så vi kan komme videre med sagen. 

God dag.

Badge

Hej,

 

har ikke modtag beskeden, hvis du har sendt den, mail er xxxxxxxxxxx@mail.dk.

mvh.

/Redigeret af Forum-teamet: Slettet personlige/følsomme oplysninger

Omdømme 7
Badge +9

En PM kommer ikke på mail, der kommer en besked om at der er en PM, den læses enten via linket i den tilsendte mail, eller læses ved at der er en markering på din Avatar øverst til højre.

Du har igen skrevet en personlig oplysning der ikke må skrives, så slet den.

Badge

Ved ikke hvordan man sletter det og ved ikk hvor jeg ser jeres besked henne?

Omdømme 7
Badge +9

Der slettes med rediger funktionen, det kan kun gøres inden for en time efter indlæg er postet.

PM ses på Mail link eller som skrevet ved markeringen på din Avatar som der klikkes på. Det har altid være sådan.

 

Omdømme 7
Badge +9

Du klikker i øverste højre hjørne af denne side for at se personlige beskeder. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Bent-Pedersen1 

Jeg har fjernet din mailadresse også - der må ikke postes personlig information offentligt. Det står flere steder herinde, så det må du meget gerne undlade😊

Som det er beskrevet, så kan du læse dine privatbeskeder oppe i højre hjørne for din profil. 

Hvis du ikke kan finde det, så kan du også finde hjælp via telefon og chat på siden her:

Klik på linket her for kontaktoplysninger og genvej til chat
 

Omdømme 7
Badge +9

Linket er forkert, når der klikkes på det, så kommer man til denne side.  https://yousee.dk/hjaelp/kontakt/kontakt-abonnement/abonnementsaendringer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Radiomanden 

Hvis du mener linket ikke kan bruges, så post gerne dit eget forslag😊

Jeg er ret sikker på, at vores kundeservice, som sidder bag det link, godt kan hjælpe med at tilrette ordren, så vi får udstyret frem til trådstarter. 

Omdømme 7
Badge +9

Der skrives om PM, og så det link. Det er bare nok mig der er lidt langsom i det tilfælde.

Omdømme 7
Badge +9

Ah okay, så forstår jeg.

Det var blot et alternativ i forhold til, hvis min private besked ikke kunne aflæses, at jeg postede en anden vej til at få hjælp😊

Besvar