Spørgsmål

mangler nyt simkort i forbindelse med flytning af nummer


Badge

Hvad gør man mår ens nye simkort ikke er kommet med posten og man skal have flyttes sit nummer fra CBB til Yousee om et par timer 


10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der må kontaktes Kundeservice, hvis ikke det kommer i morgen, der kan så alternativt afhentes et i deres nærmeste butik, skal det tilsendes, så kommer det næppe før efter Påske, der er jo ikke omdeling af post igen før på Tirsdag.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har lige fået to Simkort, de blev om natten leveret af et bud firma, ikke med posten…

mine kort kom ikke på samme dag…

Omdømme 7
Badge +9

Jeg skal skifte til YS telefoner i dag, men Simkortene kom for over 1 uge siden…

Men måtte til en YS butik og få at vide hvornår de kunne bruges, da det ikke stod i  brevet og jeg har ikke modtaget noget andet info om det...jeg har set.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @MPJAVNVED 

Først og fremmest, så er jeg ked af at høre, at dit SIM-kort ikke er dukket op. 

Hvis din mobil kan bruge eSIM, så kan du oprette det via Mit YouSee. Du kan se hvordan du gør, her: Sådan aktiverer du eSIM

Hvis din telefon ikke kan bruge eSIM, så kan du hente et nyt SIM-kort i en af vores butikker på lørdag når de åbner igen. Det er desværre det eneste vi kan tilbyde herfra, da et nyt SIM-kort først vil blive sendt i næste uge, hvis vi sender det herfra nu. 

Har I fået det fikset, så man kan se en qr-kode på mit yousee - for det kunne man ikke i morges?

Omdømme 6
Badge +8

Der har ikke været en generel fejl med QR-kode - så hvis du oplever problemer når du tjekker nu her stadig, så skal vi have kigget nærmere på det. 

Jeg oprettede et esim i går, men kan ikke få lov til at se qr-koden. Der kommer bare en blank side frem på mit YouSee. Talte med kundeservice i morges, og de kunne intet gøre. Fik fortalt at jeg bare må se tiden an og vente på at det virker igen

Omdømme 6
Badge +8

Hmm. Kan du prøve i en anden browser eventuelt? Der burde ikke bare komme en blank side frem. 

Er vi enige om, at du godt kan se dit abonnement derinde? 

Jeg kan godt se mit abonnement og pin/puk kode, men ikke qr-koden.

jeg har prøvet på alt, iPad, mobil pc - samme problem 

Omdømme 6
Badge +8

Jeg sender dig lige en privatbesked, så vi kan få kigget på det. 

Besvar