Svar

manglende data


Badge

Min data er færdig... vil gerne købe ekstra data..?

icon

Bedste svar af Radiomanden 9 September 2023, 13:59

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Login på Mit youSee og under mobil burde der kunne vælges ekstra data..

Omdømme 7
Badge +9

Det er ikke på alle abonnementer det kan gøres, mine tilkøb er kun tale til udlandet, ikke extra Data.

 

Omdømme 6
Badge +8

Det er ikke på alle abonnementer det kan gøres, mine tilkøb er kun tale til udlandet, ikke extra Data.

 

Yousee skriver dette, mon ikke det så passer..

 

Hvis du har brugt din inkluderede data på mobilen, bliver din hastighed sat ned til 1 Mbit/s. Men du kan altid købe ekstra data, hvis du har brug for det – både i Danmark og i udlandet, bortset fra til Mobil Fri Data. Hvis du ofte løber tør for data, bør du overveje at skifte til et abonnement, der inkluderer mere data. 

Omdømme 7
Badge +9

Som skrevet kan det køb ikke vælges, det er dog uden betydning, da der haves en rimelig mængde Data, som jeg ikke kommer i nærheden af at bruge. når man er her i DK. Telefonen er aldrig på Wi-Fi.

Badge

Hej

Stadigvæk har ikke fået en løsning…

Skulle meget gerne købe ekstra data her og nu... er det ikke  muligt ????

Mangler Akut data..

Tak

Omdømme 7
Badge +9

Hvis ikke det ligger som tilkøb på mit You See som det heller ikke gøre hos mig, så er alternativet at kontakte You See på Mandag, da Kundeservice er lukket når det er Weekend. Brug om muligt Wi-Fi.

Du er dig ikke uden Data, men hastigheden er så lav at det er nærmest uanvendeligt.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Naoufel 

Nu ved jeg ikke om du har fået ringet ind til Kundeservice her til morgen, men hvis ikke så har jeg sendt dig en privatbesked du gerne må kigge på. 

Badge

Tak

Besvar