Svar

iphone 15 pro max


Badge

Hejsa

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke kan få en forventet leveringstid på iPhone 15 pro Max. Jeg bestilte den for 3 uger siden med abonnement og har absolut intet hørt. Jeg er allerede kunde i forvejen, og ved heller ikke hvornår mit nye abonnement starter.

 

I må da have en forventet leveringsdato ligesom Elgiganten, som forøvrigt også sælger iPhones med Yousee abonnement.

 

mvh

ulrik

icon

Bedste svar af Kasper 24 October 2023, 10:38

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +4

Hvis du intet har hørt, så som en bekræftigelse på din bestilling så lader det til den bestilling ikke er gået igennem.. Jeg ville ringe til Yousee og høre nærmere.. 

Omdømme 7
Badge +9

Har du bestilt den i en YS butik eller Online?

Jeg fik at vide de i butikken forventede at få dem sidst i november, men en ringede og sagde det gik hurtigere hvis man bestilte Online… det hurtige er også at betale den kontant.

Omdømme 7
Badge +9

Der er da ingen grund til at vente på at YS sælger den, den kan jo købes mange andre steder.

Badge

Hejsa. Tak for hurtig svar😊

Jeg bestilte den online, med nyt abonnement, med afbetaling.
Sidst i november?  Det er jo helt til hest…. Man kan tage ned i Elgiganten og få en iPhone 15 pro Max nu med et Yousee abonnement…

 

mvh

ulrik

Badge

Jeg har fået bekræftelse på min ordre mv.

Omdømme 7
Badge +9

Ja det kan man f.eks, så hvorfor vente til YS har den. Den kan måske også fås billigere i EG.

Jeg køber aldrig en telefon fra den udbyder man nu har når den skal udskiftes, når de kan købes mange andre steder. Den nuværende sparede jeg Kr.500 på ved at købe andet sted.

Omdømme 7
Badge +9

Andre har ca. 3 ugers leverings tid også Elgiganten. Men hos YS er den flere tusinde kr. billigere end hos EG. Hvis man har en iphone feks. Model 13 og giver den i bytte, er det endda meget billigere.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @UlletheBulle 

Velkommen på YouSee Forum😊

Vi vil rigtig gerne levere din nye iPhone så hurtigt som muligt.

Vi prøver at få dem hjem så hurtig vi kan, men vi er også afhængige af at Apple kan levere dem til os. 

Derudover, så afvikler vi ordrerne løbende, som de er bestilt og det sammenholdt med ovenstående gør, at vi desværre ikke kan give en konkret dato for levering, før den reelt er sendt afsted med Post Nord. 

Ved bestilling af iPhone online bør man umiddelbart efter bestilling få en bekræftelsesmail på, at ordren er gået igennem. Efterfølgende bliver den egentlige ordrebekræftelse sendt ud i forbindelse med at telefonen leveres. 

Badge

Hej Kasper. 
 

Tak for hurtigt svar 😊

Besvar