Svar

Iphone 15 pro max?


Omdømme 7
Badge +9

Jeg var i en butik, han sagde de nok først får de iPhones engang i oktober, er de forsinket eller kan man regne med at få en ca. den 22. september bestiller man online nu?

icon

Bedste svar af Louise 18 September 2023, 09:25

Se original

19 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Om der er noget i det, men har hørt at det er æble der bestemmer hvem der får, hvor mange og hvornår.

Omdømme 7
Badge +9

De tager mod forudbestilling i Elgiganten fra i dag. Pro Max 256 Gb Kr. 11799,-

Det er da en ganske vanvittig pris for en telefon, til den pris har man slet ikke råd til at miste den.

You See pris.

* Prisen for varen forudsætter, at du tegner mobilabonnement i 6 måneder. Alle afdragsordninger er rentefri, så varen koster det samme, uanset om du betaler nu eller afdrager over 12 eller 24 måneder. Du kan også vælge at betale varen ud, når du vil – uden ekstra omkostninger.

Omdømme 7
Badge +9

Men spørgsmålet er hvornår man kan få dem, af visse årsager kan jeg først bruge en fra den 27. september da jeg har opsagt mit abbo, men jeg har besluttet at gå tilbage til Yousee igen med den nye telefon. Hvornår det end kan lade sig gøre.

Omdømme 7
Badge +9

Hvis nu at f.eks Elgiganten eller Power får den først, så kan den jo købes der, har aldrig købt telefon hos en udbyder være det sig You See eller andre. I dette tilfælde er prisen nok den samme, den nuværende som jeg har blev der sparet Kr. 300 på ved køb andet sted end hos You See.

Jeg var i en butik, han sagde de nok først får de iPhones engang i oktober, er de forsinket eller kan man regne med at få en ca. den 22. september bestiller man online nu?

Butikken får dem nok først efter der, jeg bestilte min online hos yousee og uret hos elgiganten begge kommer den 22. september i følge deres bekræftelser

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Jorn-Hansen 

Det er svært at sige med sikkerhed, desværre. 

Det afhænger af, hvor du lægger i “køen”, samt hvor mange af hver model vi får. Det ved vi ikke med sikkerhed endnu, så jeg kan ikke engang give dig et bud. Desværre. 

Omdømme 7
Badge +9

Nu nærmer vi os den 22. er der mere nyt om at andre kan få dem i en YS butik imorgen…

Btw, en YS butik medarbejder bestildte en til mig, men jeg kan tidligst få den fra den 27.

Omdømme 6
Badge +8

Hej Jørn 

Lige med Pro Max kan vi ikke sige noget desværre - det er den model som vi er udfordret på. Jeg tror derfor ikke der vil være nogle at få i butikkerne, men jeg ved det ikke. 

Vi får nogle enkelte - så det kan sagtens være at du er end af dem. Jeg kan bare ikke garantere det. 

Nu ved jeg ikke hvilken størrelse du har i tankerne men modellen med 1TB lagerplads lagerføres ikke - men den kan bestilles hjem. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej, tak for info.

Ham i butikken, sagde han ville bestille en, det var dagen før de officielt kunne bestilles.

Det er en Pro Max Blue med 256 lagerplads.

Omdømme 7
Badge +9

PS. Af forskellige årsager måtte jeg bestille en i en butik, kunne ikke online.

Omdømme 7
Badge +9

Elgiganten stater salg af dem Online fra 2. Oktober andre af dem fra 6. Oktober.-

Power har salgsstart fra 22/9 altså i morgen, forventes i butikker fra 29/9 og frem til 13/10 for 1Tb modellerne.

Omdømme 6
Badge +8

Det kan sagtens være at vi kan regne med samme datoer - men da det ikke er noget der er meldt ud internt, og de generelt har meldt ud at det ikke ser for godt ud med Pro Max, så tør jeg ikke komme med gætterier 😊

Omdømme 7
Badge +9

Yousee har lige udsendt en mail...de skriver:

Oplev den nye iPhone 15

I morgen flytter den nye iPhone 15-serie ind i ALLE vores butikker, også dem i titanium er det mon kun PRO der menes?

Omdømme 7
Badge +9

Lige en anden ting, Radiomanden mener ikke der er 6 måneders binding ved kontant køb, men det er der ved køb med rabat. Der skrives ikke hvad fuldpris er på telefonerne.

Omdømme 7
Badge +9

Der er jo ikke nogen binding ved kontant køb, netop fordi det er kontant, den er jo frikøbt.

Omdømme 7
Badge +9

Jo jeg har lige læst det 6 måneders binding ved køb med rabat.

Omdømme 7
Badge +9

Men kommer man gennem kredit vurderingen, kan lige så godt købes på afdrag da det ikke koster ekstra...

Omdømme 7
Badge +9

Men så skylder man penge, det har jeg ikke gjort hos nogen i 20 år, og har ikke planer om at gøre det fremadrettet.

Omdømme 6
Badge +8

Jørn har helt ret - selvom man køber telefonen kontant, så vil der være 6 måneders binding såfremt der er rabat på telefonen. 

Jeg kan ikke udelukke at nogle butikker får Pro Max, da jeg ikke ved det - men jeg synes det lyder mærkeligt at butikkerne får dem, hvis vi ikke engang kan levere til dem der har bestilt. Der ville jeg nok ringe til ned nærmeste butik, hvis jeg var dig - eller gå ned forbi i dag. 

Besvar