Svar

Galaxy Watch eSim roaming virker ikke i EU


Badge

EU roaming virker ikke med yousee eSIM til smartwatch,  jeg har samsung watch 5 lte , den virker I denmark men ikke I Frankrig eller I Spanien. Forsøgte med alle opsætning  muligheder,  auto eler flere manual netværks osv. 

På mobilen roaming virker fint

 

icon

Bedste svar af Kasper 17 October 2023, 11:09

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Er der prøvet med en genstart.? Uret kan “hænge” i den danske udbyder. Det er da også muligt at det er som med Moblit bredbånd, det kan heller ikke bruges i udlandet.

Der er gæt. Andre brugere har sikkert nogle bud på det. Dog når man søger på Google så burde det virke, har ikke fundet noget der var specifikt om Android, kun Apple.

Badge

Jeg har prøvet genstart uden held.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Raaaaa 

Det vil kun virke, hvis der er en VoLTE aftale med udlandske udbyder og det er ikke ret mange steder vi har det. Derudover og selvsagt, så skal der være 4G-dækning på netværket.

Badge

Hvorfor står i yousee smartwatch hjemmeside ..

Roaming World til dig, der elsker at rejse

Brug dit smartur på det lokale mobilnet i 48 lande, uden det koster dig ekstra. Du kan, eksempelvis, streame musik gennem uret helt uden ekstraomkostninger. Bare nyd din rejse uden at bekymre dig om regningen. Roaming World dækker blandt andet i USA, Thailand, Tyrkiet og mange andre lande.

Omdømme 7
Badge +9

Der mangler lige den tillægstekst som Kasper har skrevet. Det er ikke første gang der er skrevet information som har være mangelfuldt.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Raaaaa 

Kan du oplyse linket, hvor du får indtrykket af, at det kan lade sig gøre alle steder uden videre? Så vil jeg gerne foreslå det videre, at der skal tilrettes lidt. 

Vi har denne side, hvor der er et punkt, hvor det er forklaret og hvor der også er et kort:
Opret SmartWatch-abonnement (yousee.dk)

Badge

https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner/samsung/galaxy-watch6/1694/80gb/kontant/

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Raaaaa 

Tak for det. 

Jeg tager feedbacken med videre herfra. 

God dag.

Besvar