Svar

Esim


Badge

Har bestilt Esim til min nye mobil. Har endnu ikke aktiveret mit Esim på den nye mobil, men mit sim på den gamle har smidt forbindelsen.

Det burde da ikke ske?

icon

Bedste svar af Louise 17 August 2023, 09:33

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Når du bestiller e-sim erstatter det fysisk simkort, som holder op med at virke.

Man kan ikke have to telefoner med samme tlf. nr.

Ønsker du at vende tilbage til fysisk simkort skal et nyt simkort bestilles hos youSee.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Al Lanbernt 

Velkommen til YouSee Forum 😊

Det er korrekt, som PeterA4 skriver - når man bestiller eSIM, erstatter det det fysiske SIM-kort da man ikke kan have to aktive SIM-kort på én gang. 

Badge

Tak for svar. Mente blot at jeg læste, at det gamle kort først døde når esim blev aktiveret.

Kan naturligvis ikke have samme sim på to mobiler😊

Besvar