Har bestilt Esim til min nye mobil. Har endnu ikke aktiveret mit Esim på den nye mobil, men mit sim på den gamle har smidt forbindelsen.
Det burde da ikke ske?
Bedste svar af Louise
Se originalHar bestilt Esim til min nye mobil. Har endnu ikke aktiveret mit Esim på den nye mobil, men mit sim på den gamle har smidt forbindelsen.
Det burde da ikke ske?
Bedste svar af Louise
Se originalNår du bestiller e-sim erstatter det fysisk simkort, som holder op med at virke.
Man kan ikke have to telefoner med samme tlf. nr.
Ønsker du at vende tilbage til fysisk simkort skal et nyt simkort bestilles hos youSee.
Hej
Velkommen til YouSee Forum 😊
Det er korrekt, som PeterA4 skriver - når man bestiller eSIM, erstatter det det fysiske SIM-kort da man ikke kan have to aktive SIM-kort på én gang.
Tak for svar. Mente blot at jeg læste, at det gamle kort først døde når esim blev aktiveret.
Kan naturligvis ikke have samme sim på to mobiler😊
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.