Spørgsmål

4g opkald er slettet fra abonnement?


Badge

Et popup skilt på mobilen (Apple) siger noget i retning af “TDC har slettet 4G opkald fra dit abonnement”. Er det fup eller hvad handler det om.

Med venlig hilsen, 

Per


6 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +3

Hej @pera1956 

 

Beskeden du får, er en iOS genereret besked - så selve beskeden er ikke 100% retvisende. 

Det betyder, at du har befundet dig i et område uden (tilstrækkelig) 4G dækning, og derfor får du en pop-up om, at der ikke kan foretages 4G opkald i området - dog med anden ordlyd, som jeg godt kan forstå, kan være forvirrende. 

 

Hej @pera1956 

 

Beskeden du får, er en iOS genereret besked - så selve beskeden er ikke 100% retvisende. 

Det betyder, at du har befundet dig i et område uden (tilstrækkelig) 4G dækning, og derfor får du en pop-up om, at der ikke kan foretages 4G opkald i området - dog med anden ordlyd, som jeg godt kan forstå, kan være forvirrende. 


 

Hej

Hverken mig eller kæresten har data forbindelse, imens vi er i opkald. Noget må være ændret siden det først er nu, at det er sådan.

 

Omdømme 7
Badge +9

Der er dataforbindelse så længe Data ikke er deaktiveret på enheden, selv om der ikke er til LTE, så er det på 3G.

Der er dataforbindelse så længe Data ikke er deaktiveret på enheden, selv om der ikke er til LTE, så er det på 3G.


Det var der så ikke. Ringede til kundeservice og der manglede et flueben, i en indstilling.

Omdømme 6
Badge +8

Der er dataforbindelse så længe Data ikke er deaktiveret på enheden, selv om der ikke er til LTE, så er det på 3G.

Du glemmer at 3G er lukket ned..

Hvor manglede der et flueben? 

Besvar