Svar

3 spørgsmål til YouSee


Badge

Hvorfor kan man ikke få Sim kort med mere end 1TB?

Har YouSee planer om at Levere mere Data på Simkort, i lighed med andre udbydere?

Sælgeren oplyste at hvad enten jeg vil have Mobilt bredbånd eller ej, så blev det sådan, at det var det YouSee skulle overgå til fremover🤔 Er det korrekt? 

icon

Bedste svar af Louise 9 January 2024, 11:32

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Mon ikke at det der er skrevet i denne tråd, som er din egen, giver svaret. DSL har ikke lang levetid, nogle år endnu så er det slut, det kan på sigt ikke anbefales.

 

Badge

Hej Radiomand

du har da ikke svaret mig på mine spørgsmål!

 

Omdømme 7
Badge +9

Læs hvad @Louise skriver i tråden der linkes til, det burde svare på det. Der røres ikke ved Coax/Fiber platformene. Coax vil dog rimelig sikkert, som Fiber er det, overgå til at være rent IP, det er godt på vej til det.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @neptun 

 

Ifht. hvorfor vi ikke tilbyder mere end 1 TB på Mobilt Bredbånd, så er det egentlig blot en beslutning der er taget. Vi ved at nogle kunder ønsker endnu mere data, men på nuværende tidspunkt kan vi ikke love at det er noget der bliver muligt i fremtiden. 

Jeg er lidt usikker på hvad der menes med det sidste du skriver - Mobilt Bredbånd og en fast forbindelse, kan ikke rigtig sammenlignes på den måde. Vi har ikke en begrænsning på mængden af data man kan bruge på vores faste internetforbindelser. 
 

Besvar