Svar

Jeg kan ikke sende mail mere. Jeg kan godt modtage mail


Meddelelsen kunne ikke sendes. Godkendelsesindstillingen er muligvis ikke korrekt for serveren til udgående post (SMTP). Du kan få hjælp til at løse problemet ved at søge efter "Fejlfinding i forbindelse med Windows Mail" i Hjælp og læse afsnittet "Jeg har problemer med at sende e-mails". Hvis du skal have hjælp til at angive de korrekte serverindstillinger, skal du kontakte din e-mail-udbyder.

Den afviste e-mail-adresse var xxxxxxxx@privat.dk. Emne 'test for at sende mail', Konto: 'Karl - Erik Jørgensen - Tlf. 4255 1833 - xxxxxx@privat.dk', Server: 'asmtp.yousee.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '554 5.7.1 : Sender address rejected: PF_AUTH', Port: 587, Sikker (SSL): Ja, Serverfejl: 554, Fejlnummer: 0x800CCC78

Redigeret af Stefan 151019 - fjernet mailadresse

icon

Bedste svar af DKVX 15 November 2019, 13:27

Se original

27 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

SSL er jo kryptering og det anbefales kraftigt.

Badge

YOUSEE og THUNDERBIRD ER EN DÅRLIG KOMBINATION for mig.

Har opgivet mine 2 YouSee mails, som jeg har haft i årtier det har fungeret normalt i ca.20 år i Outlook, og 10-20 år i Thunderbird som mail konto, men på trods af mange forsøg og support fra både YouSee og Thunderbird, div opsætninger/porte skift IMAP og SMPT osv.

Nu modtager jeg mail - det går fint og når jeg ikke mere får mails - så lukker jeg dem.

Thunderbird i kombination med  YouSee mails gungerer ikke på min win10 proff. Lenonvo-PC.

På WEB mail fungerer de i reglen godt  - når YouSee lige har fjernet deres blokeringer.

VH Jens

Besvar