YouSee og Hiper får adgang til GlobalConnect


Omdømme 6
Badge +8

YouSee og Hiper får adgang til GlobalConnect Privats fibernet i ny aftale..

 

Hvornår bliver det aktuelt at tilbyde kunder det @Kasper 


5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det ser da ud til at det kan tilbydes nu.?  https://privat.globalconnect.dk/udbydere/

Hiper er ikke helt ny i følge udbyderlisten.

Omdømme 6
Badge +8

Det ser da ud til at det kan tilbydes nu.?  https://privat.globalconnect.dk/udbydere/

Hiper er ikke helt ny i følge udbyderlisten.

Grunden til jeg spørger Kasper er, at det jo er på Global Connect hjemmesiden.

Ved opslag på hiper og youSee meldes der kan fås internet via tlf. stik på en adresse, ved andre kan der fås fiber.

Jeg tror kun youSee kan svare på det..

Omdømme 6
Badge +8

Hej @PeterA4 

Jeg tillader mig lige at svare, selvom det er Kasper du har tagget 😊

Vi tilbyder rigtigt nok allerede nu fiberprodukter via GlobalConnect, og har gjort det i nogle uger. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @PeterA4 

Jeg tillader mig lige at svare, selvom det er Kasper du har tagget 😊

Vi tilbyder rigtigt nok allerede nu fiberprodukter via GlobalConnect, og har gjort det i nogle uger. 

Tak for svar @Louise , så mangler i bare lige at opdatere yousee.dk med adresse opslag 😃

Omdømme 6
Badge +8

Det skulle gerne komme frem derinde, såfremt vi tilbyder det. Lige nu, tilbyder vi kun til de kunder der allerede har fået opsat en fiberboks eller har en booket aftale om installation af denne. 

Vi har i hvert fald ikke fået at vide, at man ikke skulle kunne se det ved adresseopslag - men jeg vil gerne undersøge det, såfremt det ikke er muligt. 

Ligger du inde med adresse hvor du ved at der er opsat fiberboks? Så send mig den gerne i en privatbesked, og så vil jeg gerne undersøge det. Det kan sagtens være, at de ikke har fået gjort den del klar endnu, og man derfor skal ringe ind - det burde de dog, da informationen blot hentes af systemet. Men jeg kan da ikke udelukke at det er tilfældet 😊

Besvar