Spørgsmål

Vedr. deaktivering af yousee beskyttelse


Omdømme 1
Badge +1

Jeg snakkede med support i slutningen af sidste år ang. en besked jeg havde fået om noget beskytelse der ville blive lagt på min forbindelse / modemet. Jeg har yousee fiber med homebox, jeg oplevede sommetider nogen sider der ikke kørte ind og tænkte det var det beskyttelse som blokerede, ved ikke om det er det der hedder SENSE? Jeg spurgte om der var mulighed for at få slået det filter fra da jeg gerne selv vil bestemme hvilke sider jeg kan besøge, de sagde så det skulle gøres inde hos dem og de ville sende det videre til dem der står for det, jeg ville så modtage en sms når det var blevet slået fra. Der er efter hånden gået længe og har intet modtaget. Kan ikke lige huske hvad side det var men oplevede her forleden en side hvor der stod en besked fra yousee om at siden var blokeret af SENSE, så tænker det er det som der skal deaktiveres og som de ikke har gjort endnu. Synes jeg så nogen der skrev man selv kunne slå det fra i en mit yousee app men dem jeg snakkede med hos support sagde det var noget der skulle gøres hos dem og ikke noget jeg selv kunne gøre. Jeg har ikke yousee sikkerheds pakke eller noget, bruger avast. Ved ikke om jeg skal prøve og ringe til dem igen og høre? Vil gerne have det filter fjernet og slået fra i min homebox modem.


7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Nu skrives der ikke meget om Homebox, den er nu erstattet af D6 Routeren, det vides ikke om det er ligesom på 3890 Modems og D6 Router. på dem deaktiveres sikkerhed sådan.

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/slaa-sikkerhedsindstillinger-til-og-fra-i-mit-internet-appen

Tvivler dog på at det er samme sikkerhed i Homebox. 

Du kan også forhøret sig hos Teknisk Support angående det.

 

Omdømme 7
Badge +9

Der er en tråd her angående den blokering. 

 

Omdømme 1
Badge +1

Der er en tråd her angående den blokering. 

 

Ja så godt den anden tråd, jeg ringer bare til support evt. på mandag.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg tvivler på at der er beskyttelse i Homebox, der skulle der kun være på Coax Modems 3890 og på Fiber/DSL Router D6. De er alle 3 ligeledes Mesh noder.

Omdømme 1
Badge +1

Jeg tvivler på at der er beskyttelse i Homebox, der skulle der kun være på Coax Modems 3890 og på Fiber/DSL Router D6. De er alle 3 ligeledes Mesh noder.

 

Fik en besked om det på et tidspunkt at det var lagt på, kan ikke huske om det var på mail eller sms. Så det skulle gerne være på homeboxen også.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Tom-H 

Det er korrekt, at den indbyggede beskyttelse er noget der skal deaktiveres hos os. 

Har du fået ringet ind? 

Omdømme 1
Badge +1

Hej @Tom-H 

Det er korrekt, at den indbyggede beskyttelse er noget der skal deaktiveres hos os. 

Har du fået ringet ind? 

Ja fik ringet det er blevet slået fra nu :)

Besvar