Vi har de sidste par dage oplevet virkelig ustabilt internet som gør det helt umuligt at streame en film eller arbejde på sin PC, der er konstante afbrydelser af et par minutters varighed. Flow TV virker fint under disse nedbrud.
vi har aldrig haft en fantastisk forbindelse men det har aldrig før været så slemt, hvad har yousee ændret? Og hvad kan vi gøre?
ustabilt internet
Der kan prøves at resætte Router/Modem og der kan prøves en optimering af forbindelsen.
Tak for svar genstart/reboot er forsøgt flere gange uden held og når jeg trykker på optimer får jeg besked om at der er opstået en fejl 🤕
Det er sagamcom fast 3890V3, software version kan jeg desværre ikke svarer på, da jeg ikke ved hvordan jeg tjekker det
Jeg får denne når jeg prøver at optimere og har fået den i et par dage
Det er sagamcom fast 3890V3, software version kan jeg desværre ikke svarer på, da jeg ikke ved hvordan jeg tjekker det
Det burde kunne gøres med Mit Internet App’en. Ellers Log På Modemmet.
Software er vers 20.2
Software er vers 20.2
Den sidste jeg husker er 19.1. Så der er vist ikke mulighed for at opdatere.
20.2 er det nummer, der står ved DOCSIS software version. I denne sammhæng efterlyses det njmmer, der indgår i "software billednavn".
Har du kablede enheder, du kan teste med, så du på den måde kan udelukke wifi? Internetsignalet i antennekablet kan også være dårligt, uden det går ud over tvkanalerne.
I software billednavn slutter det med 19.1.
Det er kun vores alarm der er kablet til modem og det er jeg ikke sikker på er en god indikator, jeg må se om jeg har mulighed for at koble noget på i morgen og tjekke om problemet er wifi relateret
Hej
Vi skal naturligvis have kigget på det problemer du oplever - og her er det, som det også bliver nævnt, en god idé at teste om de samme problemer opstår med netværkskabel. Vi kan godt fejlmelde det uanset, men det er godt for teknikeren at vide om fejlen opstår både trådløst og med kabel.
Hej
Vi skal naturligvis have kigget på det problemer du oplever - og her er det, som det også bliver nævnt, en god idé at teste om de samme problemer opstår med netværkskabel. Vi kan godt fejlmelde det uanset, men det er godt for teknikeren at vide om fejlen opstår både trådløst og med kabel.
Det har desværre ikke været muligt for mig at fastslå om det er selve internettet eller wifi der svigter, men jeg har opdaget at nogle af gangene går routeren helt ud (alle lamper slukker) det er dog ikke alle gangene hvor problemet opstår.
så frygter der er flere problemer i et
Mia
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.