Spørgsmål

Ustabil internet på Fast 3890


Badge

Hej jeg oplever konstante udfald med 20-30 min mellemrum fra ca. kl 12 til 20 om aftenen. dvs mit internet kun fungere som det skal sidst på aftenen og om natten og morgenen. Min ms stiger til 1000+ ms i 10 sekunder og bliver dermed sparket ud af spil / køer jeg sidder i osv. 


8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der er flere tråde om ustabilitet med 3890 Modems.

Der er også andre om samme emne.

Badge

Der er flere tråde om ustabilitet med 3890 Modems.

Der er også andre om samme emne.

okay mange tak, har dog denne version: 

 

Omdømme 7
Badge +9

Opdatering af FW sker løbende, så du vil få den seneste automatisk.

Hej jeg oplever konstante udfald med 20-30 min mellemrum fra ca. kl 12 til 20 om aftenen. dvs mit internet kun fungere som det skal sidst på aftenen og om natten og morgenen. Min ms stiger til 1000+ ms i 10 sekunder og bliver dermed sparket ud af spil / køer jeg sidder i osv. 

 

Du er absolut ikke den eneste. Jeg har samme problem. Skal genstarte router flere gange om dagen. Nogle gange holder det kun 15-20 min. andre gange 5-6 timer inden reset af router. Har kontaktet yousee i dag. Får besøg af en yousee tekniker i morgen. Gad vide om han kan løse problemet, jeg tvivler. 

Omdømme 7
Badge +9

Næppe sandsynligt at der kan gøres noget problemerne er FW relateret.

Næppe sandsynligt at der kan gøres noget problemerne er FW relateret.

Det er gået op for mig, efter jeg har læst div. tråde om problemet. Jeg må se hvad der sker. 

 

Omdømme 7
Badge +9

Det må jo ses hvad der sker. Er glad for at der nu haves Fiber i stedet for Coax.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Filten 

Jeg har sendt dig en privatbesked 😊

Besvar