Spørgsmål

tilføj printer i DMZ


Badge

Jeg har fiber fra yousee og kan ikke få min hp deskjet 2700 printer til at printe. Den skal kunne kunne kommunikere med en HP server i US. Fra HP har jeg fået følgende besked. "kontakt din internetudbryder da de skal gå ind i router opsætning for at lægge printer's IP address i DMZ."

Hvordan gør man det hos yousee?


5 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Er det fordi du har behov for at printe på den måde, at man sender printjob til en e-mail adresse?

Det skal sættes op via HP appen, eventuelt en reset af printer og start forfra.

Måske er det ikke det, men printer kan du sætte i DMZ når du er logget ind i router, men det vil jeg fraråde.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har en 2700 også, men ingen HP app, tror det er på HP siden med min PC det oprettes og ændres.

til alm.. brug at printe feks. billeder og pdf file ud.

Omdømme 7
Badge +9

Kan også være det er en HP App man vælger i menuen på PCen… husker ikke…

Omdømme 7
Badge +9

Jeg bruger kabel, Printeren er lige ved siden af hvor jeg normalt bruger PCen.

Badge

Problemet er at der er tilknyttet et printerblæk abbonement som kræver at printeren er online. dette har været oppe at køre til at starte med, men printeren har været afbrudt et stykke tid og efterfølgende har det ikke været muligt at printe. Efter at have været i telefonisk kontakt med HP af flere omgange får jeg nu en ny Printer, da jeg argumentrede med at det ikke skulle være nødvendigt at være netværks ekspert for at tilslutte en simpel printer.

 

Nu må jeg se om det ændre noget. Tak for input

Besvar