Jeg er desværre blevet “lokket til” at få min gamle router byttet om til en ny F@ST 3890V3 W Router.
Det betyder nu, at 3 af mine tidligere tilkoblede og velfungerende ass. ikke længere fungerer, da de kræver 2,4 GHz for at blive forbundet.
Der er absolut INGEN hjælp at hente hos YouSee, som vist nok er udmærket klar over, at de har lavet en gedigen ommer !
Når man ringer til kundeservice, fortæller den flinke medarbejder - efter lang tids ventemelodi - at hun godt vil slå 5,0 GHz fra i 10 minutter.
Det er jo det rene utopi og helt uforståeligt, at jeg ikke selv kan gøre det på MitYousee eller på den App, som de har fået mig til at hente…………………...
Jeg kan ikke løbe rundt og få tingene til at gå på nettet på 10 minutter.
Hvorfor skal det altid være så besværligt, når det er YouSee, der sætter nogle nye tiltag i værk, uden at have gennemtænkt det først ?
Er der nogen her i Forum, der kan hjælpe mig til at få slået 5,0 GHz fra, så jeg kan komme videre ?