Spørgsmål

registrering af mit nummer, Men i ringer ikke tilbage,så lovet de sidste 10 dage..


Badge

Jeg talte med en en af jeres medarbejder den 26/3, på nummer 70703157. Vi blev enige om at han viile ringe senere samme dag, for at vi aftale om at jeg skulle få en ny Router tilsendt. den jeg har er en Sagemcom FAST380v2 tror jeg den hedder,  den er måske 3 år gammel. og den falder ud uden grund. Og det er med store problemer for min søn som, spiller som professionel gamer. han måtte så for 10 dage siden , tage over til hans mor. der har han fastnet, og åbenbart ikke problemer.

Hver gang jeg ringer ind, for jeg bare en besked på at, i har registeret mit opkald, og i vil ringe tilbage samme dag.. men det sker ikke! og mit nummer er fastlåst til den samme besked nu.. jeg har ringet til jer 7-8 gange de sidste 10 dage . hvorfor fjerner ikke den telefonsvarer besked. med at i har modtaget mit opkald. I ringer jo ikke tilbage.. hvad sker der nu.??

mvh René


2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Er der blevet booket en tid til at en Remote teknikker skal ringe, for ellers sker der næppe noget, det er ikke normalt at man bliver ringet op, udover når der er booket en tid.

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Rwbj 

Jeg kan se, at det er vores Ring Mig Op funktion du har benyttet. Det lyder mystisk at du ikke er blevet ringet op, men denne funktion er dog også kun til salg og altså ikke support. Ønsker man support, skal man ringe ind til os på 70704040. På vores kontaktside fremgår det også, at “bestil opkald” er til køb af produkter. 

Det er for det meste ikke selve udstyret der er årsagen til udfald og lignende, men jeg kan selvfølgelig ikke udelukke, at det kan være udstyret. 

Kan du uddybe hvordan disse udfald viser sig? Kan I f.eks. se på modemmet at det går offline og lyser anderledes? 

Nu hvor din søn gamer, kører han med kabel til sin PC? Og forsvinder internettet på alle jeres enheder på samme tid? 

Besvar