Jeg har kørt mailserver i flere år uden større problemer, men kort efter kl. 00:10 d. 9 april blev port 25 blokeret udefra. Er der andre der har oplevet det samme?
Bedste svar af Slangefar
Se originalJeg har kørt mailserver i flere år uden større problemer, men kort efter kl. 00:10 d. 9 april blev port 25 blokeret udefra. Er der andre der har oplevet det samme?
Bedste svar af Slangefar
Se originalDer er åbnet i routeren, jeg kører med DMZ mode og andre services f.eks. HTTP virker. Så vidt jeg kan se bliver trafikken blokeret før den når routeren.
YouSee support forstod for det meste ikke mit problem. Hvordan får man fat i deres netværks folk?
Det højeste du kan komme op i det tekniske er kontakt til deres support, og kun de så vidt vides kan gå videre i systemet.
Der er en række porte lukket centralt, men port 25 er styret i din router. Du kan ikke selv åbne og lukke for port 25 i din router, og det har ikke noget med DMZ at gøre. 443 og 80 er ikke lukket som standard.
Kvaliteten af dem man møder i YouSee support svinger lidt. Møder jeg en "ny" , plejer jeg at ringe op igen og fanger en anden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.