Spørgsmål

ny router P6?


Badge

Hej YS

I relateret emne skriver og viser en bruger med billede at have en sagemcom P6 model og ikke D6 som os andre. Er det en ny model i har fået? 
 

Jeg døjer med dårligt signal på D6 og har talt med tekniker så tænker hvis I har andet produkt på hylden, kunne det måske løse mit problem. 
karsten


12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvordan er signalet (styrke), og hvor langt fra Routeren modtages det.?

Badge

Hej

til YS som læser med så vil jeg stadig gerne have svar på om P6 er ny router?

til radiomanden, så er mit signal udenfor væsentlig nedsat med D6 vs den wifi 5 KAON router jeg havde før på en 100/20 linie. Nu har jeg 200/200. Jeg kan sagtens skifte til eget udstyr, men tænkte om P6 var en ny og måske bedre udgave af D6. Så jeg venter og ser hvad YS svare. Har somsagt haft tekniker ind over da jeg havde flere opstartsudfordringer på fiber.

karsten

Omdømme 7
Badge +9

I modsætning til KAON, så er D6 klart en dårligere Router, den har ikke de bruger funktioner som KAON har, den er nu desværre udgået, men ønsker ikke nogen anden så længe det kan undgås, medmindre at den har de brugerfunktion som på KAON. Vil gerne selv kunne styre nogle funktioner, det kan man ikke på D6.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Biffer 

Jeg har ikke hørt om en P6 router, men kun D6. 

Hvis du har Wi-Fi problemer, kandu så prøve om du kan optimere Wi-Fi under bredbånd på Mit YouSee? Ellers må vi få din sag ind i systemet og hjælpe dig

Badge

Hej Kasper

se denne tråd, bruger har sat skærmbillede ind af en P6 router der af mit spm. Jeg har forsøgt alle muligheder og haft jeres tekniker på

 

Omdømme 7
Badge +9

Det kan kun være en D6, har heller ikke hørt om andet end den.

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej igen 

Der er tale om en D6 router. Der må være skrevet forkert i den anden tråd😊

Du skriver, at du har været i kontakt med os før - hvad var konklusionen dér på daværende tidspunkt?

Badge

Hej

I tråden jeg henviser til at billede af router bagpå hvor der står sagemcom P6 så label er forkert så?

 

konklusion blev tekniker konkluderede at KAON wifi 5 router har været bedre i signalet end D6 er. Jeg har købt en brugt Asus RT-ax55u router og den mere end fordobler signaler fra samme placering som d6 - Så den vil jeg få sat op og bruge fremfor d6. 
 

Omdømme 7
Badge +9

Den er sikkert lukket, da den er udgået, så om den kan bruges igen, vides ikke. Den blev erstattet af D6.

Omdømme 4
Badge +3

P6 eksisterer men bortset fra 2,5GB på wan interfacet er den identisk med D6. Denne router bruges kun på forbindelser  over 1GB og har ikke dsl

Omdømme 7
Badge +9

Det er da muligt, men ikke hos You See endnu i alt fald, så det er ikke relevant, kan da ikke se at det kan være det.

Omdømme 7
Badge +9

Det er da muligt, men ikke hos You See endnu i alt fald, så det er ikke relevant, kan da ikke se at det kan være det.

En del af YouSees fiber kunder har adgang til 2500/2500. Derfor har YouSee en router med 2,5 gigabit på WAN siden og WiFi 6 på den trådløse del. 

Besvar