Svar

Mesh node offline


Badge

Jeg har 3 mesh nodes og en fast3890 router. 2 nodes virker som de skal, men den 3. er offline. Jeg har længe forsøgt at få den til at være “synlig” og det er lykkedes nu, men den bliver ved med at være offline. Hvad skal jeg gøre for at få den online.

 

icon

Bedste svar af Radiomanden 4 May 2024, 17:06

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Er der prøvet en nulstilling af den og lave en ny opsætning.

Badge

Ja, jeg har nulstillet den flere gange og installeret/tilføjet den flere gange, men det er først her i dag, den er blevet synlig (men offline).

 

Omdømme 7
Badge +9

Hvordan lyser Dioderne på den.?

Badge

Både 5 og 2,4 GHz er grønne.

Omdømme 7
Badge +9

Er der nogen der blinker eller har anden farve.

Badge

5 GHz blinker hver ca. 5.-6. sekund. 2,4 lyser konstant. 

Omdømme 7
Badge +9

Er der nogen af de fejl som er beskrevet her. https://yousee.dk/hjaelp/artikler/ingen-eller-darlig-forbindelse-med-wifi-mesh-noder

Badge

Jeg har prøvet alt i guiden flere gange og lige nu har jeg tilsluttet noden til routeren med et kabel. Det er samme resultat: 5 GHz blinker hver 5.-6. sekund.

Noden bliver ret varm, når den er tændt, så jeg tror, der er et eller andet galt med den, men det kan jeg ikke overbevise YouSee om - de henviser bare konstant til de forskellige guides for tilslutning, nulstilling m.v., så jeg kommer ikke videre.

Omdømme 7
Badge +9

Tror bestemt heller ikke at du kommer videre med den, det tyder meget på at den er defekt og skal ombyttes.

Badge

Har du kontakt til YouSee…… - det er jeg ikke helt klar over? 
Ellers må jeg prøve at kontakte YouSee igen.

Tak for din hjælp.

Omdømme 7
Badge +9

Teknisk support kan kontaktes på  

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @mn1430 

Det kan både være noget med placering, men dog ikke, hvis den heller ikke fremstår online med kabel i. 

Bliver den mere varm end de andre, så kan den måske være defekt. Alternativt kan det være noget med appen, der ikke helt viser nodens status korrekt.

Badge

Tak for dit input. Jeg har talt med Yousee support og de sender en ny node. 

Besvar