Installation af Sagecom CS 50001


Badge

Jeg har installeret model som anvist i ‘8 lette trin til at installere dit YouSee Bredbånd. Vi har kabel-TV i huset inkl. TV grundpakke. Routeren fanger ikke internettet.  Skal der gøres noget i indgangsboksen i kælderen?


8 Kommentarer

Badge

jeg fik ikke svar

Badge

Hvad skal der til for art få routeren til at fange internettet når det er tilsluttet husets kabel-tv boks?

Omdømme 7
Badge +9

 CS 50001 Det er den som kendes som D6 det er en Router til Fiber/DSL, den kan ikke anvendes på Coax.

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej

Først og fremmest, så har jeg netop ændret dit brugernavn da det er imod vores retningslinjer at have et telefonnummer eller lignende som brugernavn. 

Det er korrekt, at det modem du har modtaget ikke kan tilsluttes antennestikket - det skal tilsluttes fiberboksen, som jeg antager at der er på adressen. 

Kan du vende tilbage med et billede af hvordan du har tilsluttet modemmet? 

Der står også CS 50001 på 3890, til coax. 🙂

Omdømme 6
Badge +8

Så giver det i hvert fald bedre mening. Det er ikke nogle numre vi normalt bruger når vi omtaler de pågældende modems internt, så det er ærligt ikke noget jeg ved. 

Men hvis det er Sagemcom 3890 @ForumBrugernavn258 har modtaget, så skal det naturligvis virke når det bliver sat til. 

Omdømme 7
Badge +9

Vi andre kender dem heller ikke på den måde, og hvis der står CS 50001 på dem alle, så er forvirringen da total, så aner man jo intet om hvad der haves, når ikke der bruges de officielle betegnelser.

Omdømme 7
Badge +9

Har fundet ud af at CS 50001 kunne have noget at gøre med deres adresse. 

Corporate Office Address:

Sagemcom

250 route de l'Empereur

Rueil-Malmaison Cedex , 92848

France

Besvar