Svar

Ingen internetforbindelse...


Der er ingen forbindelse på en Sagemcom Fast 3890V3-router. Den lader som om alt er i orden. Det er det bare ikke.

 

Det er i 9600-området, der ikke sker noget.

icon

Bedste svar af mailbrugernielsen 18 August 2023, 19:06

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Har du prøvet en genstart og hvis det ikke virker en nulstilling?

Står der noget på YouSee Driftsinformation? 

Har du prøvet en genstart og hvis det ikke virker en nulstilling?

Står der noget på YouSee Driftsinformation? 

Ja - har lige prøvet - mens mobilt hotspot var slået fra, selvfølgelig. Og… selvfølgelig uden at det hjalp. Brugte den lille, nedsænkede knap på routeren. Så den var ikke bare tændt og slukket. Det VAR en genstart.

 

Det er på Coax. Altså, via Kabel-TV-stikket.

 

Og nej. Jeg kan ikke kontrollere, om der er TV-kanaler, da jeg ikke har nogen programpakke hos YouSee...

Omdømme 7
Badge +9

Når Modem nulstilles, så skal det sættes op igen, da det går i fabriksindstilling, altså det er som da du modtog det.

Har kontakktet YouSee  over Messenger - forøvrigt, så er routeren ikke mere synlig i Wifi-listen

Omdømme 4
Badge +4

Hvis du har nulstillet den, altså trykket den lille sorte knap ind med en “kuglepen” så vil den komme frem med et andet wifi navn.. 

Bag på din router kan du se hvad wifi navnet er og der også en kode..

Du kan også se koden til selve dit modem.

Du kan logge ind på https://192.168.0.1 med den kode der står og så skifte navn på dit wifi..

Hvis du skifter navnet til det du havde før og samme kode vil dine enheder hoppe på af sig selv. 

Omdømme 7
Badge +9

Kom der så en løsning på det.?

Kom der så en løsning på det.?

Næh… Ingenting endnu.

Omdømme 7
Badge +9

Der kan kontaktes teknisk Support i morgen.  

 

Der må være noget galt et sted… Den mobile forbindelse er også elendig og hopper af og på og af og på i det uendelige.

Omdømme 7
Badge +9

Der vil kunne ses i Driftsinformation om der er generelle problemer i dit område. Får du 4G på telefonen eller kun 2G.?

Der vil kunne ses i Driftsinformation om der er generelle problemer i dit område. Får du 4G på telefonen eller kun 2G.?

Absolut N E J. Der vises intet. På telefonen er der 4G… Den kan dog tage 5G

Det virker nu igen. Efter en restart af routeren, har den sikkert skiftet navn til det, den havde da jeg fik den. Dette fortalte supporten mig. Så prøvede jeg med koden, som selvfølgelig heller ikke virkede. Så kom jeg i tanker om de forvildninger, som lå i kassen, kunne bruges til noget. det kunne de - der er et andet password, som så virkede. Nu er alt online igen.

Omdømme 7
Badge +9

Som jeg tidligere skrev.

Når Modem nulstilles, så skal det sættes op igen, da det går i fabriksindstilling, altså det er som da du modtog det.

Besvar