Svar

Hvor finder jeg min aktiveringskode?


Hej, 

Jeg stiller måske et dumt spørgmål men ... 

jeg fik nemlig min router her i mandags da jeg er lige flyttet hjemme fra. Jeg sætte routeren op i går og det hele er klar men skal bruge en aktiveringskode. Dog kan jeg ikke finde den nogen steder selvom via guiden at det burde står på ordrebekræftelsen. 
 

der står også at mit “ordre udføres den 25 juni” så er i tvivl om det er på fredag jeg først får den eller om jeg har den nu og bare ikke kan finde den.

:) 

icon

Bedste svar af Kasper 25 June 2021, 10:02

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Man får den med mail eller SMS. 

Man får den med mail eller SMS. 

Har den ikke via ordrebekræftelsen og har heller ikke fået SMS fra dem med det. Er det så først på d. 25 at jeg får den? 

Omdømme 7
Badge +9

Når der i ordrebekræftelse står den 25, så er det den dag der bliver “hul” igennem.

Der er først hul igennem, når man har indtastet aktiveringskoden, hvis man kan finde den. :relaxed:

Omdømme 7
Badge +9

Det er rent teknisk at der er hul igennem på den nævnte dag. Så havde man koden nu, er der ikke noget hul.

Koden virker ikke før den nævnte dag, men hvis man ikke har koden klar den dag, kommer der heller ikke hul igennem.

Jeg har så ikke helt styr på deres procedure her i 2021... Om de kan finde på at sende den på sms dagen før, eller om de har glemt det.

Når der i ordrebekræftelse står den 25, så er det den dag der bliver “hul” igennem.

Så jeg får den kode først på fredag? 

Omdømme 7
Badge +9

Det ved jeg faktisk ikke, det er længe siden jeg har haft Coax, jeg har Fiber nu, og der skal ikke bruges en kode dertil. Routeren skal bare tilsluttes og sættes op.

Modemmet er ikke tilknyttet noget abonnement ved afsendelse. Den tilknytning sker først, når man indtaster den personlige aktiveringskode. Dvs. ingen kode, ingen internet.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Oliver B 

Fik du løst problemet og sat gang i din forbindelse? :relaxed:

Din aktiveringskode skulle gerne fremgå af din ordrebekræftelse, som du modtager på mail eller brev i forbindelse med bestillingen. Ordrebekræftelsen kommer op til 48 timer efter bestilling. 

hvor finder jeg aktiveringskoden for yousee ?

 

jeg skal have abonn. på HBO - men de spørger efter aktiveringskoden for yousee 

 

Hej hvis du tilvælger HBO MAX. Igemmen Bland Selv 
 modtager du en mail fra youSee med aktiveringskode 
og en sikkerhedskode, du skal taste ind på HBO MAX. Com.

Det er fremgangsmåden har selv HBO Max.

Ellers prøv at høre youSee her. hvis du oplever problemer. https://www.facebook.com/youseedanmark

God dag, 

Omdømme 7
Badge +9

Sådan kommer du igang. https://kundeservice.yousee.dk/tv/streaming/hbo-max/kom-i-gang

Besvar