Svar

30sek. om at give IPadresse


Badge
  • Deltager
  • 3 kommentarer

For ca 14dage siden er min Sagecom CS50001 router blevet længe om at give mine enheder som kører via netværkskabel en IP adresse, via WIFI får jeg det med det samme, har der været en opdatering ?

Findes der en ny opdatering ? eller kan der gøres noget andet ?

Mvh. Finn

 

icon

Bedste svar af Kasper 13 March 2024, 10:08

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

CS50001 Det står der på alle Sagem Routere/Modems, så hvilket Router/Modem haves. Det er enten 3890 V2 eller V3 til Coax eller D6 till Fiber.

Der har været flere indlæg omkring det her og D6-routeren, så du er ikke den første. Jeg har den ikke selv, så jeg kan ikke fejlsøge på den, men måske Yousee ved noget, de ikke har delt med os endnu. 

Badge

Det er en D6 til fiber, det er en irriterende fejl, når PC´en går i slummer mode tager det ca et halvt minut inden den får net igen efter den er “vågnet” 

Omdømme 7
Badge +9

Hvis det er en D6 så har jeg den heller ikke, har godt nok Fiber, men en bedre Router, en KAON, ville heller ikke selv om det var en D6 bemærke problemet da alt er på Wi-Fi.

Badge

Tak for svarene, kan man også forvente at Yousee svarer med et eller andet her ?

Har prøvet at resette router til fabriksindstillingerne, det ændrede ikke noget.

Kunne bare køre WIFI, men to af enhederne har for dårligt signal, og gider ikke deres Mesh løsning,

skulle også være bedst med kabelløsningen

Omdømme 7
Badge +9

En extender koster ikke meget, kan købes hos bl.a Elgiganten eller Power. Har udelukkende brugt Wi-Fi siden den mulighed kom, og det er mange år siden.

You See har svaret på en del tråde i dag, så hvorfor de ikke har svaret på denne vides ikke.

Omdømme 7
Badge +9

Det er en D6 til fiber, det er en irriterende fejl, når PC´en går i slummer mode tager det ca et halvt minut inden den får net igen efter den er “vågnet” 

Hej @fob 

Jeg har undersøgt problemet nærmere og det er en kendt ting i den firmware du har på, men vi er i gang med at rulle en ny firmware ud løbende, som retter dette problem igen😊

Badge

Nu har jeg åbenbart fået den nye firmware, det ser ud til at det virker, nu får jeg net i løbet af et par sekunder 😊

Besvar