Spørgsmål

sagem 3890 V3 ser også ud til at være ustabilt

Vis første besked

28 Kommentarer

DOCSIS 3.1 er designet til at omgå indstråling (der kan være huller i DOCSIS-kanalen), så det bliver spændende at se deres løsning.

Når det er sagt, så findes der også "partial service mode", hvor modemmet helt udelukker den pågældende kanal. Der er ingen grund til at modemmet skal holde op med at virke.
Omdømme 4
Badge
Så kom der svar på en ny fremsendt klage til Yousee (Så må vi jo se om det løser problemet)
Jeg vil dog stadig påstå at Yousee ikke med sikkerhed ved om indstråling er årsagen til at mit modem "fryser" men lad os se...............

Tak for din mail. Jeg har besvaret din henvendelse første gang på mail af 01. maj 2019 med DocID XXXXXXX
Jeg forstår godt at du efterspørger en løsning på problemet med indstråling. Derfor er jeg også glad for at kunne give et bedre svar på din henvendelse denne gang.

YouSee har fundet en løsning på problemet med indstråling. Løsningen er planlagt til at blive udført hos jer i perioden mellem 27. maj 2019 og frem til 25. juni 2019.
Waaaw... På med sølvpapirhat på modemet.... Jeg har også langt om længe ringet og informeret dem om samme problem og de vil sende en tekniker ud...
Kan I ikke sende mig et nyt modem...I ved jo godt at det er lort det i lever jo...

Shit, magen til crap og vi lever i 2019!

waaaw.... Now you see now you don't....

Hygge!:D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)