Svar

Yousee Play - Stop automatisk afspilning i bil?


Badge

Hver gang jeg sætter mig ind i min bil så starter Yousee Musik app’en med at afspillet musik fra mine playlister.  Det er SUPER IRRITERENDE !!   Findes der ikke en måde at slå den funktion fra?  Samsung G22,  Android 13,  BMW iDrive 6.0   

icon

Bedste svar af Louise 7 June 2023, 09:04

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken forbindelse er der mellem enhederne.? Er det BT.? Så burde det ikke være muligt når den forbindelse er deaktiveret.?

Badge

Det er BT men forbindelsen er ikke deaktiveret da jeg jo gerne vil have telefon opkald m.m. ind over bilens lydsystem (handsfree)

Omdømme 7
Badge +9

Så har jeg ikke nogen bud på det.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Steen_D 

Det er desværre et problem som vi er bekendt med - men som egentlig skulle være rettet. 

Hvilken version af appen har du? 

Badge

Hej Louise

 

Jeg har vers 5.5.0 fra 23 April 2023

 

Hilsen 

Steen 

Omdømme 6
Badge +8

Hej Steen 

Jeg er i gang med at undersøge det nærmere - jeg vender tilbage hurtigst muligt.

Badge

Tak Louise :-)

Omdømme 6
Badge +8

Så er der lidt nyt 😊 De troede at problemet var løst, men har - på baggrund af flere henvendelser - konkluderet at det tydeligvis ikke er! 

De mener dog nu at have fundet den lidt mere dybdeliggende årsag til fejlen, og de har et fix klar til næste opdatering - og denne forventes klar i slutningen af juni/start juli. 

Hvis du tilmelder dig beta-programmet, så får du mulighed for at få den hurtigste adgang til den nye opdatering. Du kan se hvordan du tilmelder dig her: 
 


Ha’ en god dag. ​​​​​​​

Badge

Hej Louise,

Mange tak for hjælpen !!!

 

mvh
Steen

Besvar