Svar

Yousee Musik og SD kort


Badge

Jeg har i sat et nyt SD kort i min Samsung Galaxy. Jeg vil så flytte min downloadet musik til kortet. Men når jeg vælger kortet i YouSee Musik app, skirver den at jeg først skal give tilladelse til at YouSee musik kan bruge mit Sd-kort? Men i App indstillinger, kan man ikke vælge den tilladelse nogen steder?

Nogen der har en ide?

icon

Bedste svar af Louise 12 October 2023, 07:39

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Når den medellese kommer, er der ikke en mulighed for at vælge Ja, Nej eller noget tilsvarende.?

Badge

Nej, det er bare en slags "popup" på den nederste del af skærmen. Der står bare YouSee Musik skal have tilladelse til at benytte SD-Kort. Synes det er underligt at man kan vælge SD kort men ikke give tilladelse til at det bruges

Omdømme 7
Badge +9

Tag lige et Screenshot.

På min Nokia skal jeg vælge tillad eller tillad ikke i den pop-up der kommer når der vælges SD kort.

Badge

 

Omdømme 7
Badge +9

Her ser det sådan ud.

Kan du på dit billede klikke på den sorte dialogboks.? 

Virker det ikke hvis der markeres eller trykkes hvor der står Eksternt Lager (SD kort)?

Der står jo faktisk at man skal trykke for at give tilladelse.

Omdømme 7
Badge +9

Som jeg skrev i tråden i går. På min Nokia skal jeg vælge tillad eller tillad ikke i den pop-up der kommer når der vælges SD kort.

Derfor skrev jeg tidligere. Kan du på dit billede klikke på den sorte dialogboks. Det for at se om det giver tilladelse.

Badge

Jeg kan ikke trykke på den sorte dialog boks. Det er kun en besked, og man kan ikke gøre mere. 

Omdømme 7
Badge +9

Har versions nummer 5.8.0 (7626).

@Kasper Har du nogen forklaring på dette.?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @ForumBruger2577 

Jeg kan ikke med sikkerhed sige om det er det her der er årsagen til, at du ikke får mulighed for at give tilladelse - men det er ikke muligt at flytte den allerede downloadet musik fra appen til SD-kort. Musikken skal først slettes og derefter downloades på ny, efter du har valgt SD-kort i stedet. 

Du kan derfor prøve at slette musikken, og derefter teste om du får lov til at give tilladelse. 

Badge

Nu har jeg prøvet at slette alt, afinstallere yousee appen og geninstallere den. Men jeg får stadigvæk samme besked om at give adgang til SD kortet men det kan jeg ikke få lov til nogen steder. Er der virkelig ingen som har haft samme problem og løst det?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @ForumBruger2577 


Jeg skylder dig lige et svar her. Den melding vi har fået er, at de er bekendt med at nogle oplever denne fejl, men at de ikke har en løsning og heller ikke kan give en tidshorisont på nuværende tidspunkt. 

Jeg beklager. 

Besvar