Svar

Pludselige problemer med at afspille visse sange


Badge

Efter at have opdateret Yousee Musik appen, er der pludseligt 4 specifikke numre på et album som ikke kan afspilles. Enten får jeg beskeden "Sangen kunne ikke afspilles" eller den springes simpelthen over.

Det sjove ved det er at hvis jeg logger ud, kan jeg godt høre de 30 sekunder, men  så snart jeg logger ind, virker det igen ikke..

Har prøvet at fjerne og geninstallere app, men uden effekt. 

What to do?

icon

Bedste svar af Kasper 22 April 2024, 08:56

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Giv et exempel eller 2. Er det uanset om det er App eller Web.?

Afspiller du fra en gemt (og nu halvdefekt) liste? 

Badge

Ja, det er lige meget om det er fra app eller web.

Kan heller ikke se, det kan have med rettigheder at gøre..

Det er 4 numre fra albummet Tyranny of Souls - Bruce Dickinson:

#1 Mars within

#3: Soul Intruders

#4: Kill Devil Hill

#5: Navigate the seas of the sun

Har ikke haft dem på playliste, men de står i min afspilningskø, som går i stå og springer over, når de står for tur.

Ingen problemer - de blev spillet umiddelbart før -før opdatering af appen, som jeg blev påtvunget " hvis jeg ville bruge appen"

Omdømme 7
Badge +9

Har prøvet med alle de nævnte numre, de kan ikke afspilles.

Hvis ikke man opdaterer App’en, så gør den det selv, skulle høre lidt tidligere på dagen, men den skulle først opdatere, så den påtvinger sig selv når det er nødvendigt.

Omdømme 7
Badge +9

Hej

Jeg synes godt at kunne afspille # 1 og #5 - men jeg melder det videre, så vi kan få dem rettet😊

Edit: Fejlen er nu rettet

.

Badge

Det vekslede efterfølgende lidt, hvilke numre,  der ikke kunne afspilles. Mandag morgen kunne jeg f. eks spille nogle af ovennævnte numre, mens det meste af resten af albummet strejkede.

Men, det lader til at være løst nu, så tak for det.🙂

Besvar