Svar

Musik starter selv


Badge

 

Lige så snart jeg aktiverer Bluetooth for at høre lydbog, starter min yousee musik med at afspille selvom app'en ikke er åben. 

Det er rigtig irriterende for jeg bliver så forskrækket.

Jeg har prøvet at gå ind i indstillinger i app'en men kan ikke se hvor jeg evt kan deaktivere den. 

Er der nogen der kan hjælpe? 

icon

Bedste svar af Louise 23 January 2024, 09:37

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

En App kan tvinges til at standse.

 

Badge

Skal jeg så gøre det hele tiden efter jeg har hørt musik eller bare den ene gang?

 

Jeg kan slet ikke finde det sted du viser

Omdømme 7
Badge +9

Indstilling/App’s/Vis App’s/klik på App. Hvis det er iOS så ved jeg det ikke.

Omdømme 2
Badge +3

Hej @Danie 

Det lyder heller ikke optimalt, at den starter af sig selv. 

Hvilken enhed oplever du det på? Og er det f.eks. over et lydanlæg eller i din bil? 

Når det sker, er appen så åben i baggrunden eller har du haft den lukket helt ned?

Badge

Hej Caroline 

Jeg hører det på min mobil (Samsung) og over bilen. 

Den har ikke altid gjort det.... Ved ikke om det er efter en opdatering. 

 

 

Badge

Min hustru har oplevet det samme 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Danie 

Det er er en generel fejl som vi før har været bekendt med, og som vi har forsøgt at rette - uden held, indtil videre. 

Jeg har meldt videre at der stadig er kunder der oplever det, men jeg tør desværre ikke give en love en løsning inden for nærmeste fremtid. 

Jeg oplever præcis det samme, hver gang jeg sætter mig ind i bilen, og Android Auto slår til. Ved ikke om det er Android Auto eller selve Bluetooth-forbindelsen der forårsager det, men det er vildt irriterende.

Synes det er blevet værre her i januar/februar 24, ved ikke om der er kommet en opdatering fornyligt.

Badge

Hej Orion

Jeg tror også det er kommet efter en opdatering. 

Jeg har dog ikke haft det de sidste par gange 

Så fingers crossed 🤞🤞

Besvar