Svar

manglende indstillinger for lyd i Yousee Musik app?


Badge

Efter opdatering til den nyeste YouSee Musik app er det ikke længere muligt at indstille lydstyrke  fra appen, kun fra højtaleren ?

icon

Bedste svar af Willem 114 12 April 2023, 17:12

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Willem 114 

Velkommen på YouSee Forum😊

Det vil jeg gerne undersøge nærmere og gå videre med. 

Kan du give lidt info om, hvilken højtaler du benytter og hvilken version af vores app du kører med (Ses under indstillinger). 

Jeg antager, at der er tale om noget bluetoothafspilning er det korrekt?

Omdømme 7
Badge +9

Der mangler nogle oplysninger, udover de Kasper skrev. Hvilken enhed afvikles der fra er det Android eller iOS, Telefon eller Tablet. Fabrikat/model.

Badge

hej Kasper,

jeg bruger Harmon Kardon Citation ONE som højtaler, over wifi fra iPad (Google Home)

Tidligere var det muligt at styre lydstyrke ud fra YouSee Musik app, nu kan jeg kun styre via højtaleren eller Google Home appen, men så forsvinder YouSee appen i baggrunden

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Willem 114 

Uha, der må jeg være dig svar skyldig, men jeg undersøger og vender tilbage😊

Omdømme 7
Badge +9

Sker det samme når der bruges BT i stedet for.?

Omdømme 7
Badge +9

hej Kasper,

jeg bruger Harmon Kardon Citation ONE som højtaler, over wifi fra iPad (Google Home)

Tidligere var det muligt at styre lydstyrke ud fra YouSee Musik app, nu kan jeg kun styre via højtaleren eller Google Home appen, men så forsvinder YouSee appen i baggrunden

Hej @Willem 114 

Det bør virke og det gør det også når vi tester her -dog på en anden Google højtaler.

Hvilken model af Harman Kardon Citation One er det du har? Vi har hørt, at der ved lidt ældre modeller har været udfordringer med Chromecast integration. 

Badge

Hej Kasper,

 

jeg har flere af slagsen, både gamle og nye, men det gør ingen forskel desværre,

der er ingen lydstyring i appen, hverken i den gamle  eller de nye

mvh

Willem

Omdømme 6
Badge +8

Hej 

Hmm, vi kan simpelthen ikke genskabe det. 

Hvilken version af Musik appen har du installeret? Det skal være version 5.4. 

Badge

Kære Louise og Kasper,

jeg tror jeg har fundet ud af det, jeg har øvrigt version 5.4 (8049) 😊, men når man bruger lydreguleringen skal men trykke lidt hårdere på prikket, når man bare ‘slider’ sker der ingenting.

Tak for jeres hjælp 👍👍👍

mvh

Willem

Badge

Jeg har et tilsvarende problem. Har købt Haman Kardon bar 700 Og lydstyrken på min IPhone er alt for høj når jeg streamer  musik fra Yousee musik app.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Willem 114 

Tak for din tilbagemelding - måske kan denne hjælpe andre og evt. dig  @Arnesyd ?😊 Ellers vend gerne tilbage i den tråd du selv har oprettet @Arnesyd

 

Besvar