Spørgsmål

Kan ikke tilføje Yousee musik til Sonos


Badge

Jeg mistede pludseligt Yousee musik på mit Sonos system og nu kan jeg ikke tilføje tjenesten igen. Kan udemærket finde Yousee musik på listen over tjenester, men den reagerer ikke i sidste billede hvor man trykker “godkend”. 

Har prøvet alt bortset fra at fuldstændig nulstille mit eget Sonos system, hvilket jeg heller ikke kan se skulle være problemet. Der er ingen problemer med at tilføje andre tjenester (f.eks. DR lyd).

 

 


6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @RasmusKM 

Det lyder mystisk. 

Har du mulighed for at poste nogle screenshots af de forskellige steps du laver, frem til at du når til “godkend”? 

Hvis din mailadresse eller lignende fremgår af billederne, skal den lige streges ud. 

Badge

Kommer gennem alle steps indtil "godkend"... Kan "trykke" på knappen, men der sker ingenting. 

Omdømme 6
Badge +8

Jeg mistede pludseligt Yousee musik på mit Sonos system og nu kan jeg ikke tilføje tjenesten igen. Kan udemærket finde Yousee musik på listen over tjenester, men den reagerer ikke i sidste billede hvor man trykker “godkend”. 

Har prøvet alt bortset fra at fuldstændig nulstille mit eget Sonos system, hvilket jeg heller ikke kan se skulle være problemet. Der er ingen problemer med at tilføje andre tjenester (f.eks. DR lyd).

 

 

Der er en der skriver i en anden tråd..

Fjernede YouSee musik fra sonos og lukkede ned for begge apps. Tilføjede YouSee musik igen til sonos og virker uden problemer igen
 

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @RasmusKM 

Okay, så er der ikke noget step mellem “jeg har allerede en konto” og “godkend”? 

Badge

Korrekt @Louise - jeg får ikke noget step op mellem “jeg har allerede en konto” og “godkend”. 
Jeg har uden problemer tilføjet DR-lyd og Mofibo til Sonos efter dette problem med Yousee-musik er opstået. 

@PeterA4 - Jeg har læst den tråd og også forsøgt samme løsning, men desværre uden held. Men tak for input :) 👍

Omdømme 6
Badge +8

Tak for tilbagemeldingen. 

Det der skal ske når man trykker på godkend er, at man bliver sendt videre til browseren hvor man så kan logge ind. 

Kan du sikre, at Sonos appen er opdateret til seneste version, samt at dine højttalere er opdateret? Det gøres under Indstillinger → System → Systemopdatering. 

Samtidig så prøver vores tekniske afdeling at teste om de kan genskabe problemet, men du må meget gerne vende tilbage med svar på ovenstående også. 

Besvar