Jeg har en Iphone 11 pro. Har altid benyttet Yousee Musik indtil jeg opdaterede app’en i går?? Nu kan jeg ikke logge på YS Musik? (Er indeholdt i abonnementet)
Hvad er årsagen - og hvordan kommer jeg på?
Jeg har en Iphone 11 pro. Har altid benyttet Yousee Musik indtil jeg opdaterede app’en i går?? Nu kan jeg ikke logge på YS Musik? (Er indeholdt i abonnementet)
Hvad er årsagen - og hvordan kommer jeg på?
Du kan prøve at afinstallere appen og genstarte din Iphone. Derefter installerer du appen på ny.
Hvis du gør det fra indstillinger → generelt → Iphone-lagringsplads → youSee app, så kan også tilhørende data slettes.
Hej
Lad os få kigget på problemet.
Får du at vide at login’et er forkert - altså forkert brugernavn eller adgangskode - eller at du ikke har rettigheder til Musik?
Det er ved forsøg med brugernavn og kode?
Hvis du får at vide at login’et er forkert, så er det formentlig tilfældet - har du prøvet at nulstille adgangskoden? 😊
Jeg har prøvet at ændre adgangskode og ændre/oprette brugernavn og ny kode….. kort sagt fulgt de anvisninger, der kommer.
Yousee Musik er indeholdt i mit abonnement, så jeg beder venligst om at få adgang igen snarest.
Jeg har ikke haft problemer før opdateringen??
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.