Spørgsmål

Kan ikke logge på Yousee Musik efter opdatering?


Badge

Jeg har en Iphone 11 pro. Har altid benyttet Yousee Musik indtil jeg opdaterede app’en i går?? Nu kan jeg ikke logge på YS Musik? (Er indeholdt i abonnementet)

Hvad er årsagen - og hvordan kommer jeg på?


6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Du kan prøve at afinstallere appen og genstarte din Iphone. Derefter installerer du appen på ny.

Hvis du gør det fra indstillinger → generelt →  Iphone-lagringsplads → youSee app, så kan også tilhørende data slettes.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @mach2211 

Lad os få kigget på problemet. 

Får du at vide at login’et er forkert - altså forkert brugernavn eller adgangskode - eller at du ikke har rettigheder til Musik? 

Badge

Det er ved forsøg med brugernavn og kode?

Omdømme 6
Badge +8

Hvis du får at vide at login’et er forkert, så er det formentlig tilfældet - har du prøvet at nulstille adgangskoden? 😊

Badge

Jeg har prøvet at ændre adgangskode og ændre/oprette brugernavn og ny kode….. kort sagt fulgt de anvisninger, der kommer. 
 

Yousee Musik er indeholdt i mit abonnement, så jeg beder venligst om at få adgang igen snarest. 
 

Jeg har ikke haft problemer før opdateringen??

Omdømme 6
Badge +8

Man kan få besked om at login’et er forkert, hvis det reelt er forkert - så det lyder meget underligt. 

Jeg sender dig en privatbesked, så vi kan få kigget på det. 

Besvar