Svar

Kan ikke afspille hvis andre apps åbnes


Badge

Hej 

Min Yousee musik app stopper med at spille så snart jeg åbner en anden app. Dvs jeg kan ikke have musik til at spille "i baggrunden" mens jeg feks bruger telefonen til noget andet, skriver en besked el.lign. Har i oplevet det? Hvad gør man? 

 

icon

Bedste svar af Kasper 18 October 2023, 14:53

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Sker det også når App’en er Minimeret.?

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken telefon haves? Er det ikke noget nyt? Musikken plejer da at kunne spille i baggrunden…

Omdømme 7
Badge +9

Ved ikke hvad du merer Radiomand?

 

Men da jeg havde YS musik spillede det dagen lang jeg fulgte tennis scores på en anden app.

Omdømme 7
Badge +9

Hvad jeg mener er at når Telefonen eller PC bruges til andet samtidig, så på telefonen swiper jeg bare musik ud af skærmen, den fortsætter så uden problemer hvis jeg f.eks skal på Google eller andet, på PC minimerer jeg bare App’en så den ikke er på skærmen. Det gør dog ingen forskel at den ikke er minimeret.

Bruger Android hhv Chrome OS.

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Ved ikke med Androids telefoner, men med iPhone minimerer man ikke noget, starter bare en anden app op, eller evt. swiper musik appen op uden den stopper…

Omdømme 7
Badge +9

Ja swiper også bare op på telefonen.

Omdømme 7
Badge +9

Hej Spætte, prøv hent feks. Globus guld country appen og se om den kan spille i baggrunden hos dig, hvis det ikke virker har du et eller andet problem….

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Spætte 

Velkommen på YouSee Forum!😊

Det lyder da lidt irriterende det du beskriver. 

Kan du oplyse hvilken enhed der sker på og om det er i forbindelse med streaming over Bluetooth eller bare direkte i appen. 

Oplys også gerne hvilken version af appen du har installeret på enheden, så må vi lige undersøge det nærmere.

Jeg oplever lidt det samme..

Hvis jeg afspiller musik og går ud af appen pg ind i Facebook så stopper afspilningen.. 

Men det sker ikke ved fx Snapchat.. 

 

har en IPhone 15 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Vigtoft 

Jeg kan umiddelbart ikke genskabe problemet. Er det lige så snart du åbner Facebook, eller først hvis du scroller forbi en video med lyd f.eks.? Det sidste kan jeg nemlig også opleve, men ikke når jeg blot åbner Facebook. 

Har du prøvet at lukke alle apps ned via multitasking og testet om det stadig sker? 

Det er bare det jeg åbner Facebook.. 

ja jeg har haft ale lukket ned og startet op igen… 

Omdømme 6
Badge +8

Okay - mystisk. Har du også haft vores app af- og geninstalleret? 

Nej det har jeg faktisk ikke.. Men det har jeg prøve nu og det virkede i hvertfald indtil videre.. 

 

Tak for hjælpen 

Besvar