Svar

Jeg har mistet yousee musik på sonos


Badge

Jeg mangler yousee musik ikonet når jeg vil tilføje under tjenester, hvad gør jeg? 

Jeg har prøvet alle forslag jeg fandt her, men det hjælper ikke… sonos er opdateret.

 

Når jeg går ind står der øverst “forbindelse til yousee musik er helt utilgængelig”?

icon

Bedste svar af Paul-Erik 5 October 2023, 13:26

Se original

14 Kommentarer

Har nøjagtig samme problem

Har samme problem. Gik på sonos supportside og fandt:

“Identified - We've identified a problem with YouSee Musik on Sonos and are working with them on a fix. You may not be able to sign in to your YouSee Musik account on Sonos until it’s resolved. 
Oct 05, 2023 - 08:33 UTC”

Badge +1

Jeg skrev til Yousee chat, og fik at vide de var klar over problemet, og at de forventer det løst i løbet af eftermiddagen

Badge

Samme problem...!

Badge

Sonos skriver at YouSee er "Operativt".....men det er ikke rigtigt....det virker stadig ikke...!!!!

Badge +1

Virker stadig ikke

 

Badge +1

Lidt ugyggeligt at kontakte Yousee Chat… i går kendte de til problemet, og mente det ville løses i løbet af dagen, i dag starter de helt forfra!….. og spørger om det er enkelte numre der hakker osv osv…. når jeg så siger at der jo var et problem i går… så siger de “nå ja”

Badge +1

Men Spotify fungerer upåklageligt…. :-)

Badge

Virker stadig ikke

 

Det virker fint for mig siden i går aftes, jeg hentede yousee musik igen under tilføj tjeneste og log ind

Der virker faktisk, men kun med den gamle søgemetode inde i sonos app’en.

Det virker for mig nu og har virket siden de fiksede det. Fjernede YouSee musik fra sonos og lukkede ned for begge apps. Tilføjede YouSee musik igen til sonos og virker uden problemer igen. 

Badge +1

Det virker for mig nu og har virket siden de fiksede det. Fjernede YouSee musik fra sonos og lukkede ned for begge apps. Tilføjede YouSee musik igen til sonos og virker uden problemer igen. 

Mit problem var det samme og blev løst med din metode. Mange tak.

Hej, YouSee musik har virket upåklageligt i årevis hos mig, men i de sidste 2 måneder har jeg haft ovennævnte problemer - har forsøgt at løse det med sletning af YouSee i sonos app og sletning af både sonos og YouSee musik app’s uden positivt resultat. Har kontaktet YouSee som bare henviser til denne tråd - og jeg mener at jeg har gjort det I beskriver…. er der en detalje jeg overser ?

Har nu prøvet adskillige gange igen efter samme formel - og nu virker det - ved ikke hvad der pludselig gjorde forskellen… 

Besvar